Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

9 iunie 2013

Strigătul


 
Într-o zi, de primăvară, cu sufletul plin de greutățile vieții am murmurat:
- Doamne, vorbește-mi.
Un copac și-a fremătat frunzele, dar nu am auzit.
Dumezeu nu m-a auzit, m-am gândit eu, așa că am ridicat vocea:
- Doamne, de ce nu-mi vorbești? Nu mă auzi?
Un tunet a zguduit cerul, dar eu nu l-am băgat în seamă.
El este ocupat, am judecat eu, așa că m-am decis să-l deranjez și să-l fac vizibil.
- Doamne, lasă-mă să Te văd!
O stea a luminat cerul, dar eu nu am observat.
M-am enervat și am strigat:
- Doamne, fă o minune!
Exact în acel moment s-a născut un copil, dar eu nu am știut.
Disperat, am început să bat cu piciorul în pământ și am urlat cu toate puterile:
- Atinge-mă, Doamne, și arată-mi că ești lângă mine!
Dumnezeu a coborat și m-a atins, dar eu am alungat fluturele care mi se așezase pe mână.

http://filedelumina.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu