Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

26 iunie 2013

15 motive ca sa ierti in fiecare zi


 

De ce ne ingreunam inima cu suferinta? Putem sa alegem fericirea in locul tristetii iar calea catre fericire este IERTAREA.

1. Iert pentru ca in ciuda dezamagirii, aleg sa merg mai departe in viata.

2. Iert pentru ca ceea ce se intampla este exact ceea ce trebuia sa se intample. Sunt recunoscatoare pentru fiecare moment care m-a adus aici.

3. Iert pentru ca furia este calea care duce catre suferinta.

4. Iert pentru ca aceasta a fost o oportunitate de a invata ceva nou si de aceea trebuie sa fiu recunoscatoare.

5. Iert pentru ca sunt fericita cu ce am astazi si deci nu e nevoie sa plang sau sa invinovatesc ceea ce s-a intamplat ieri.

6. Iert pentru ca timpul nu se poate niciodata intoarce, pentru ca timpul mereu merge inainte. Ce merge inainte, impreuna cu mine?

7. Iert pentru ca probabil, ceea ce mi se face mie, am facut la randul meu altcuiva, poate si fara sa imi dau seama.

8. Iert pentru ca nu vreau ca nu vreau sa permit ca purtarea sau greselile cuiva fata de mine sa ma transforme intr-o victima.

9. Iert pentru ca orice rana sau dezamagire vor fi intr-o zi, in avantajul meu.

10. Iert pentru ca, luptand in sinea mea cu cineva, nu fac decat s ama extenuez. Cat timp am sa mai duc aceasta lupta?

11. Iert pentru ca a uri acel ceva inseamna de fapt a alege sa urasc.

12. Iert pentru ca a trai in suferinta imi retine abilitatea de a iubi. Nu pot sa ofer dragoste pura dintr-o inima ranita.

13. Iert pentru ca cel mai bun mod de a avea controlul asupra unei situatii este sa fiu in pace.

14. Iert pentru ca ultima mea intrebare este „Cat timp voi petrece alaturi de ceva care nu imi aduce niciu folos?”

15. Iert fiindca viitorul meu este prea promitator ca sa fie ruinat de egoism, ingrijorare si amaraciune.


 

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu