Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

29 iunie 2013

Arme secrete de seductie prin care vei avea orice barbat la picioare



Iti doresti sa fii puternica si independenta pentru ca avem impresia ca asta ne va aduce lumea la picioare.

Lumea poate…dar nu si barbatii si fara ei unde e sarea si piperul, nu?

Ce vei afla in articolul de astazi:

- ce greseala majora fac femeile din ziua de astazi, greseala cu care isi indeparteaza barbatul/barbatii!

- de ce timp de 2 ani nu am reusit sa am nici o relatie stabila?

- de ce pleaca barbatii si nu se mai intorc dupa prima noapte de amor?

- 3 arme secrete de seductie pe care nimeni nu ti le-a mai spus si prin care poti avea orice barbat la picioare.

- care este primul lucru care dispare intr-o relatie si care duce la destramarea ei.

- cum sa iti mentii vie si pasionala relatia chiar si dupa ani intregi.

Se promoveaza tot mai mult femeile dure, femeile vanator, adevarate amazoane, femeile atotputernice, independente?

De ce crezi?

Si eu imi doream sa fiu una dintre ele.

Credeam ca o adevarata femeie de succes nu isi mai permite sa aiba momente de slabiciune si trebuie sa isi ascunda cum poate mai bine latura sensibla. Si stiice am patit, am ramas singura, cu un copil.

Si nu sunt deloc singura femeie care a patit asa:

Marcela: “Buna Theona, Ma consider o femeie independenta, puternica, o fire bataioasa si care nu se lasa usor doborata. Ma simt implinita pe toate planurile insa nu reusesc sa am o relatie mai mult de 1-2 luni. Nu stiu ce motiv le dau barbatilor sa ma paraseasca. Oare se simt intimidati de reusitele mele?”

Oare de ce se intampla?

Si eu aveam impresia ca este demodat sa te inrosesti pana in varful urechilor de placere sau de sfiiciune, sa ai gesturi neobisnuite prin delicatetea si simplitatea lor, sa vrei afectiune, sa ceri protectie unui barbat sau sa o accepti cand acesta ti-o ofera.

Cred ca s-a ajuns aici pentru ca femeile nu mai sunt tratate cum se cuvine de un barbat.

Auzim tot mai des in ziua de azi de femei inselate, femei santajate, femei cu copii parasite de sot pentru alta cu 20 de ani mai tanara, femei tratate fara respect sau mai rau femei abuzate.

Din aceasta cauza tot mai multe femei vor sa devina independente pe toate planurile pentru a nu fi nevoite sa treaca prin situatii de acest gen.

Dar nu intotdeauna asta e calea cea mai buna, nu de aici ne vine puterea adevarata. Eu mi-am descoperit-o altfel.

Va spuneam in articolul trecut despre obstacolele si blocajele pe care le intalnesti pe parcursul evolutiei tale.

Dupa divort am ramas si eu blocata intr-o situatie nu tocmai sanatoasa!

Imi luasem atat de tare rolul de “cap de familie” si “barbat al casei” incat nu mai ramasese nimic din fiinta delicata si feminina care eram inainte.

Devenisem mult prea dura si independenta si asta nu permitea nici unui barbat sa se apropie prea mult de mine.

Imi era teama sa nu devin iar vulnerabila si sa fiu ranita.

Intamplarea a facut sa il cunosc pe Gratian, exact in momentul cand aveam mai mare nevoie.

Eram singura de 2 ani si recunosc ca nu imi era usor deloc insa daca nu il cunosteam, probabil ca si astazi eram tot singura.

Gratian, care face coaching pe relatii si s-a intalnit cu tot felul de situatii, a inteles imediat problema mea si mi-a explicat elegant si pe indelete:

“chiar daca vremurile s-au schimbat si va doriti sa fiti egale barbatilor, asta nu inseamna ca trebuie sa renuntati la delicatetea fermecatoare exprimata prin gesturi feminine ce caracterizeaza din vechime sexul frumos.”

Apoi mi-a dat exemple de femei aparent banale care atrag atentia tuturor barbatilor din jur. Avea dreptate…

Mi-a explicat ca adevarata lor arma este feminitatea si senzualitatea pe care o emana nu frumusetea fizica, nu hainele de firma.

Vocea, postura, mersul leganat, rasul temperat sunt componente esentiale ale unui stil de exprimare feminina.

Noi, carcotasele, catalogam genul acesta de fata drept „pisicoasa” sau „enervanta”.

Insa daca ne gandim mai bine, ne amintim cateva detalii despre ea: probabil avea vocea joasa si calda, parul lung si machiajul discret. Stia cand sa fluture din gene, mergea leganat doar cat sa atraga privirile fara a cadea in vulgar, purta mai ales rochii si fuste si cerea adesea ajutorul baietilor.

Era pur si simplu, inzestrata cu o… doza sincera de feminitate, careia nimeni nu-i putea rezista.

Toate aceste detalii fac parte din arsenalul de gesturi feminine care, bine folosite, pot dobora orice barbat.

Tot el mi-a spus ceva ce mi-a ramas intiparit in minte de atunci:

Theona ,nu incerca sa dobori “inamicul” cu armele lui pe care el le manuieste mult mai bine ca tine.

Armele tale sunt mult mai valoroase si vor avea efect mult mai mare pe terenul de “lupta”.

Arma ta, cea mai de pret este feminitatea si este tot ceea ce ai nevoie pentru a cuceri barbatul si a-l pastra langa tine.”

M-a invatat cum sa imi descopar si sa imi accentuez feminitatea si cum sa atrag in viata mea o relatie autentica si fara compromisuri.

Datorita lui astazi am o relatie armonioasa si care ma ajuta sa evoluez continuu, relatie de care v-am vorbit intr-un articol trecut.

Iti voi dezvalui aici unul din secretele invatate de la Gratian, secret pe care nu l-am intalnit nicaieri scris sau povestit:

M-a intrebat daca stiu ce dispare prima data intr-o relatie.

Am incercat sa spun: comunicarea, sexul, tot ce mi-a trecut prin cap.

Nici pe departe. Si atunci m-a intrebat care e primul lucru care apare intre cei doi.

Pentru ca primul lucru care apare, este si primul care dispare, nu?

Am inceput sa ma luminez.

Seductia… Atitudinea de seductie este cea care apare prima data, si cea care dispare cel mai repede.

El nu mai face “acele” gesturi, ea, nu mai zambeste “in acel fel”, nu mai sunt schimburile alea speciale de priviri, si asa mai departe.

Si atunci ce e de facut?

Sa ne folosim de feminitatea noastra ca sa mentinem starea de seductie. Sau ca sa atragem un barbat de valoare pentru noi.

Ce fel de barbat vrei? Unul de nota 10? Dar feminitatea ta de ce nota este? Foloseste-o de 10!

Cum seduci un barbat de 10?

Mi-am dat seama, ascultandu-l, ca noi, femeile, facem lucrurile “dupa ureche” de multe ori”

Am inteles ca seductia are 3 dimensiuni.

1. Dimentiunea Vizuala, “la distanta”.

Este dimensiunea cea mai mare, si tine de distanta. Este ceea ce facem de obicei ca sa atragem atentia: Imbracamintea, machiajul, tonsura. Prin asta atragem privirile barbatilor, in speranta ca il vom atrage si pe “acela special”

Dar nu e suficient atat.Tinuta, atitudinea, mersul sunt foarte importante.Barbatii stiti ca sunt vizuali, dar cati barbati observa o pereche de pantofi? Pe cand o miscare feminina le va atrage privirea ca un magnet. Sunt cateva miscari anume, care daca sunt bine folosite, te ajuta sa poti lua fata oricarei alte femei din incapere.

2. Dimensiunea Vizual – Auditiva, “de proximitate” sau de apropiere:

Aici suntem in faza a doua, atunci cand intram in discutie cu un barbat. Intra in “arsenal” si vocea, pe langa vizual. Sunt moduri de a vorbi care fascineaza un barbat, si care pot fi deprinse foarte usor de orice femeie. In plus, rasul e foarte important. Orice barbat adora ca o femeie sa rada la glumele lui. Daca nu va plac glumele lui, lasati-l balta, continuati cu urmatorul…

Pe langa voce si ras, aveti si zambetul…. O, da, dar asta stiti cu siguranta.

In plus, privirea, e cea mai puternica arma asociata cu zambetul.

Am facut un exercitiu cu Gratian si am ramas uimita cum intr-o singura femeie pot sa existe 2 de fapt, una urata si una fermecatoare, si cum poti deveni fermecatoare folosind doar o anumita miscare a sprancenelor!!

3. Dimensiunea “Kinestezica” – Atingerile

Daca lucrurile merg bine, ajungeti mai departe. La prima atingere a mainilor… La sarut, si chiar mai departe, in pat. Nu va imaginati cat de multe se pot transmite doar prin atingerea mainii, ca sa nu mai vorbesc de sarut, Este un mod aparte de a-ti preda mana in mana lui, care il face sa se simta barbat. Imi e foarte greu de spus, este de aratat, nu de pus in cuvinte.

De ce dispar barbatii dupa prima noapre de sex?

Iar daca ajungem in pat, aici e o intreaga poveste. Vreau doar sa iti spun ca am auzit de-a lungul timpului multe femei care nu ajung in acest punct, deoarece au vazut ca barbatii dupa sex, de multe ori dispar, nu mai dau niciun semn.

Iar ele nu inteleg de ce barbatii fac asta, mai ales dupa ce tocmai i-au facut un cadou foarte pretios.

Sunt mai multe motive. Unul din ele este tocmai asta. Daca tu ii faci “acest cadou”, barbatul simte. Si ce intelege el? Ca de fapt nu esti prea atrasa de el, dar faci asta ca si cadou, sau concesie… si te mai miri ca nu te mai suna?

Dar daca Barbatul ar simti ca TU te simti ca si cum TU ai primi un cadou? Crede-ma, ca va fi bucuros sa il mai “ofere” si alta data, sa stea de vorba cu tine, sa te cunoasca mai mult. Vei deveni pretioasa pentru el.

Cum faci asta? E o poveste intreaga, dar iti spun doar atat: Da-ti voie sa te simti bine, atinge si lasa-te atinsa.

Si uite asa, cu sprijinul lui Gratian mi-am scos iar la lumina feminitatea “napastuita” de greutatile prin care treceam.

Acum sunt indragostita si sunt intr-o relatie minunata, de care ti-am povestit. Si chiar in relatie, nu uit cele 3 dimensiuni ale seductiei, si imi folosesc feminitatea in zeci de moduri.

Dupa ce scoti femeia din tine la iveala, crede-ma ca va sti ce sa faca, nu mai are nevoie de alte invataturi.

Eu iti marturisesc ca la Dimensiunea 2 a seductiei stateam cel mai putin bine, dar acum am invatat sa fiu zambitoare, sa privesc, sa ascult si sa vorbesc in altfel. Si inima imi zambeste tot timpul ca raspuns.

Sunt curioasa: pentru tine, care din treptele seductiei este mai grea in raport cu un barbat (sau cu sotul tau)?

Te imbratisez in toata feminitatea.

Theona

http://femeiadesucces.ro/

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu