Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

22 iunie 2013

Intalnire cu Cel care trebuie


 

Imbratisarea ta nu este un ritual. Este incarcata de senzualitate si sens. Ma simt binecuvantata. Am loc in sufletul tau. Stiu ca pot sa fiu fericita. Sunt. Nu, nu trebuie sa ma ascund de tine. Mastile pica una cate una. Cu zgomot, cu curaj, fara sfiala si rusinea de a ma simti dezgolita de mine.

Se intampla o data in viata sau nu se intampla niciodata… S-a intamplat sa nu existe notiunea de timp atunci cand m-am aflat langa tine. S-a intamplat sa fug in bratele tale de zapada, ploaie si frig. Sa fiu convinsa ca nu or sa ma mai atinga niciodata de acum incolo cu adevarat. Asteptarea n-a contat. N-am asteptat niciodata cu inima tremurand si lacrimi facute ciob sa apari. N-am fost niciodata atat de fericita ca in clipa in care te-am confundat. Te-am confundat o data, de doua ori, te-am confundat de trei ori, poate mai mult decat atat… Am iubit viu si total fiecare reflexie a ta pentru ca nu am putut altfel. Dar tu intelegi. Nu ai nevoie de explicatii. Iar eu stiu, simt de dincolo de orice lege plauzibila a firii si a simturilor, ca tu esti cel care trebuie. Tot in jur striga. Apoi sopteste. Sopteste ca este o intalnire unica, in care totul este incantare si uitare de sine, cufundare in celalalt. Totul coboara tonul de teama de a nu comite o blasfemie distrugand armonia. E pace intre noi. Liniste. Mult bine.

Ne aflam parca intr-un univers paralel, desprins de tot ce este impur si tangibil, intr-un spatiu unde raul curge si micimea este inghitita de neant. Nimic nu te poate rani, nimic nu te poate face sa suferi. Aceasta minune iti apartine in clipa aceasta. Universul acesta se opreste pentru o clipa din zbatere ca sa-i putem simti miracolele. Te simt cum cresti si te dezvolti in interiorul meu. Imi faci loc ca sa ma simti cum cresc si ma dezvolt. Nu exista niciun impediment. Cel care exista ne apropie unul de altul. As putea simti apropierea si de la mii de ani si eternitati distanta.

Tin mainile tale in mainile mele. Pun in strangere dezamagirile, tristetea si speranta. Nu mi-e teama sa ti le arat chiar daca par slaba si vulnerabila. O mana aspra le sterge usor cu degetele si le face sa nu existe niciodata acolo. In ochii tai ma vad pe mine. Sufletul tau il invita pe al meu sa ia un loc confortabil alaturi. Ma asez cu incredere. Imbratisarea ta nu este un ritual. Este incarcata de senzualitate si sens. Ma simt binecuvantata. Am loc in sufletul tau. Invat sa visez. Stiu ca pot sa fiu fericita. Sunt. Nu, nu trebuie sa ma ascund de tine. Mastile pica una cate una. Cu zgomot, cu curaj, fara sfiala si rusinea de a ma simti dezgolita de mine. Si iti zambesc in timp ce imi zambesti. Pentru ca a vedea goliciunea spirituala a celuilalt este cel mai minunat lucru care se poate intampla intre doua suflete pereche.

Nu ma insel… Nu exista karma negativa intre noi. As putea sa bag mana in foc si sa jur cu ochii inchisi ca nu m-ai facut niciodata sa sufar intr-o viata anterioara. Pentru ca le vindeci, le intelegi, detii harul universului. Ma abandonez vindecatorului. Uit in cate randuri am fost rea si egoista. Iti doresc fericire si iubire si cand o sa pleci. Stiu ca visul meu frumos o sa se stinga in fasa, dar nu o sa doara. Stiu ca este o sansa si ca frantura asta de destin pe noi nu o sa ne invinga. Stiu ca oamenii or sa spuna ca tot ce este frumos si pur si vine de dincolo de iubire si rautate nu dureaza o eternitate. Dar ei nu stiu… Ei or sa plece… O sa plece totul… dar noi azi, acum, ne aflam aici. Dragostea este aici sau la vesnicii distanta. Noi ne aflam intre.

Prezenta ta inseamna atingere, atingere de suflete. Sarutul tau face parte din paradisul pe care nu l-am pierdut niciodata. Ma simt splendida si nu am vazut niciodata un om mai frumos ca tine, un suflet mai mirific decat al tau. Iubirea fizica e un mic copil care nu se poate desprinde din corpul matur… Stiu ca e tristete in ochii mei. Sunt doar un om. Un om care nu vrea sa spuna la revedere desi stie ca o va face. Oamenii nu stiu ce nu inseamna despartirea fizica. Si un flux de energie ne inveleste pe amandoi. Ne tine de cald in loc de cuvinte.

Nu ne parasim, nu ne indoim niciodata de acest lucru. Plecam doar departe unul de altul. Fiecare pe un drum care nu-i apartine. In aceasta viata nu ne este permis sa ne incrucisam drumurile pentru un timp prea indelungat... Iubirea nu este o iluzie temporara, este o realitate temporara. Nu regretam... Nu ne para rau. Nu este nevoie sa ma uit in aglomeratie ca sa te gasesc. Stiu ca de acum acolo o sa te port in mine. Si nu este nevoie sa ne prefacem ca ne-am dat uitarii. Noi stim. Sunt fericita ca te-am intalnit. Sunt fericita ca mie mi s-a intamplat. Chiar daca nu o sa ne mai vedem niciodata in aceasta viata. Dar curand…

Dana


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu