Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

30 iunie 2013

RENUNTA LA MASTI ! Traieste viata visata de tine !


 

Privind seara pe geamul casei mele, ma gandesc mereu cat de normal pare totul, pomii, casele, fumul ce arata ca pustiul e uneori in suflet, chiar si atunci cand soarele e pe cerul arzator al unei zile de vara si adorm cu ganduri de apreciere la adresa ,,nebunilor’’ ce indraznesc sa-si urmeze glasul ce canta si uneori din nevoie tipa, din suflet spre minte.

Ma trezesc privind chipul oamenilor pe strada, asemanand sau deosebind lumea, in functie de grimasa de pe fata lor, incercand sa citesc adevarata lor harta sufletesca, sa descopar omul eu in omul de langa mine, care de foarte multe ori poarta ochelari fumurii, masti cu zambet rujat pentru a le da culoare sau pur si simplu au curajul sau neputinta de a-si ascunde sufletul si cu sau fara voia lor, il poarta pe fata.

Ne-am nascut cu totii puri, sinceri, dezbracati de frici, insa pe masura ce am inaintat in viata ne-am transformat, bombardati fiind de informatii, care din pacate nu au fost doar benefice dezvoltarii noastre, subconstientul actionand ca un burete ce a absorbit si stocat totul, astfel ca ceea ce am auzit, am vazut sau felul in care am fost educati, se reflecta in comportamentul nostru si din pacate am auzit cu totii , mai mult sau mai putin ,, nu e voie’’ ,,nu face asta’’ ,, nu esti cuminte’’ ,, trebuie sa ma asculti’’ ,, eu stiu mai bine’’ ,, nu esti buna de nimic’’ ,, ce va zice lumea?’’ acestea ajungand din pacate propriile convingeri ale adultului de mai tarziu care va urma spiritul de turma pe care societatea in care traim il promoveaza, noi fiind o piesa din tabloul normalului usor anormal in care traim.

Simtim de foarte multe ori ca locul nostru nu este aici, ca traim parca o viata care nu este a noastra, simtindu-ne apasati de sarcini, responsabilitati si asteptarile altora cu privire la noi, alegand sa ne prefacem ca nu auzim vocea inimii, ascunzand tristetea sub zambete false, ganduri ce ne bantuie, framantari interioare, care intr-un final ne vor duce la capatul puterilor, ajungand sa ne degradeze inclusive starea fizica daca nu vom avea curajul sa ne trezim, sa infruntam realitatea, propriile frici, gura lumii, critici, acuze, neacceptarea , lipsa de intelegere si sprijin din partea celor dragi, care poate atunci cand vom alege sa fim noi, cei autentici, s-ar putea sa nu ne placa pentru simplul motiv ca nu ne recunosc, insa timpul ii va ajuta sa inteleaga ca meritam sa ne traim viata in conformitate cu gandurile, sentimentele si dorintele noastre, savarsind supremul act de curaj de a ne recunoaste si de a ne prezenta lumii cu calitati, defecte si slabiciuni, fara teama ca vor fi folosite impotriva noastra, fara a ne simti inferiori, ciudati ori vinovata ci pur si simplu mandri de puterea, curajul si vointa de a fi noi, de a visa, de a actiona si de a trai viata destinata noua.

Atunci cand echilibrul, armonia, linistea interioara, nu ne insotesc in calatoria numita viata, gasesc a fi necesar sa ne raspundem la urmatoarele intrebari:

- in ce momente ale vietii mele apelez la masti?

- in ce situatii de viata?

- in preajma caror persoane?

- care sunt motivele utilizarii mastilor?

- sunt actor in propria viata sau personajul principal al vietii mele?

- ce am de castigat si ce am de pierdut daca as fi autentic?

- imi doresc o viata de sacrificiu sau o viata de implinire personala?

Minunata fiinta, alege sa pasesti cu curaj si incredere pe calea sinceritatii, autenticitatii, libertatii de a fi TU.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu