Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

25 iunie 2013

Îngerul meu…


 
 
Îţi trimit un înger…pentru fiecare furtună din sufletul tău, ca să îţi aducă un curcubeu de lumină.
Îţi trimit un înger …pentru fiecare lacrimă din inima ta, ca să îţi aducă un zâmbet de bucurie.
Îţi trimit un înger…pentru fiecare oftat din fiinţa ta, ca să îţi aducă un cântec dulce.
Îti trimit un înger…pentru fiecare nor din viaţa ta, ca să îţi arate că dincolo de nori e un cer plin de stele.
Îţi trimit un înger cu o rază de soare pentru a-ţi ţine cald pentru toate momentele în care nu sunt lângă tine.
Îţi trimit un înger cu o rază de lună pentru toate nopţile în care te simţi trist şi abandonat.
Îţi trimit îngerul meu…Îngerul Iubirii ca să îţi soptească în fiecare moment cât de mult eşti iubit.

Dragii mei, sunt o mulţime de îngeri, lângă noi. Îngeri care nu fac alceva decât să aştepte o mică rugăminte pentru a ne ajuta. Atunci când sunt jos şi sufletul atât de obosit, când necazurile apar iar inima mea este impovărată, cineva vine şi aşteaptă în tăcere, cineva vine şi se asează o vreme lângă tine. Apoi mă ridică ca să pot să merg peste munţi, cineva mă ajută să trec mările de furtună, şi îmi spune… tu poţi mai mult decât eşti.

                                      Eu sunt tu iar tu eşti eu.


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu