Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

22 iunie 2013

Gandeste-te la mine, iubitul meu!


 

Gandeste-te la mine iubitul meu cand vei vrea sa inaintezi, gandeste-te la mine cand vei vrea sa mergi mai departe, cand vei vrea sa o atingi, cand te vei pregati sa faci dragoste cu ea, gandeste-te la mine!

Gandeste-te la mine cand esti fericit, cand esti suparat, cand esti bucuros pentru orice reusita pe care ai avut-o, cand ploua sau cand este soare, cand zambesti si cand plangi.

Gandeste-te la mine si la cate am facut pentru tine, la viata pe care mi-am anulat-o pentru a fi a ta, pentru a fi langa tine, pentru a te servi, pentru a te sustine, pentru a te iubi neconditionat, pentru a te mangaia, pentru a te saruta, pentru a te face fericit, fara a cere nimic in schimb, fara a pretinde nici o recompensa, fara a accepta nici o promisiune, fara a solicita nici un cadou, fara a astepta ceva in contul daruirii si supunerii mele totale.

Gandeste-te la mine, cand viata nu va fi usoara, cand viata nu va fi foarte linistita, cand te vei simti implinit, cand vei fi realizat tot ceea ce ti-ai dorit, cand nu vei mai avea nici o piedica, nici un obstacol, cand te vei simti rege, stapanul universului si buricul pamantului.

Gandeste-te la mine si cand te vei trezi dimineata si cand te vei indrepata seara spre patul in care altadata ne iubeam, in care imi promiteai ca vei face orice pentru mine, in care ma mangaiai cu pasiune si in care erai cel mai fericit barbat de pe pamant.

Gandeste-te la mine in drum spre serviciu, in spatele volanului, cu cafeaua in mana, cu mana pregatita pentru a accepta telefonul meu, cand vei fi insetat si flamand, cand vei astepta o mana de ajutor, cand vei simti nevoia unui prieten, cand vei simti nevoia sa te descarci, cand vei vrea sa vorbesti cu cineva de incredere, cand vei vrea sa-ti pleci capul si sa oftezi, cand vei ajunge seara istovit si vei vrea o cina calda, cand vei simti ca ti se spulbera toate planurile, cand vei avea nevoie de incurajari, de vorbe linistitoare, de cuvinte calme si de sarutari fierbinti, cand nu te va mai astepta nimeni si cand nu-ti va mai raspunde nici un prieten sambata seara la telefon.

Gandeste-te la mine iubitule, dupa ce vei fi facut dragoste , dupa ce te va fi trimis la culcare, sau dupa ce se va imbraca si va pleca acasa, cand te vei imbraca si vei parasi camera de hotel, cand vei ramane singur, cu gandurile tale in casa construita de amandoi, cu amintirile multor ani de fericire, cu rasetele zglobii ale copiilor, cu trantitul pernelor si cu mancatul pe jos.

Simte-ma aproape de tine asa cum nu m-ai simtit cat timp am fost impreuna, simte-ma langa tine, sustinandu-te in toate, incurajandu-te in toate proiectele tale, oricat de stupide sau de puerile ar fi parut. Simte-mi mana pe umarul tau obosit de atata cautare, de atatea incercari si de atatea refuzuri, simte-mi mana calda pe mana ta disperata de atata durere si explicatii, simte-mi palma pe obraz, simte-mi respiratia linistita, cand te vei fi saturat de atingeri obositoare.

Gandeste-te la tine, scumpul meu drag, la greselile pe care le-ai facut, la defectele pe care le ai, la cele pe care ti le-am acceptat, la toate cate s-au intamplat, la incantarea de a ajunge acasa si la fericirea ce ne astepta acolo si oriunde.

Gandeste-te la tine, iubitul meu si cand iti va fi sufletul gol si atunci cand vei fi plin de incantare, cand te vei uita in oglinda sau cand iti vei vedea ridurile adancite din jurul ochilor, gandeste-te la cate ai fi putut salva, la cate ar fi putut fi altfel, la cata fericire sau durere ai produs, la cate lacrimi ai lasat in urma, la cate s-ar fi putut evita doar cu un cuvant, doar cu un gest… Fii sincer cu tine si recunoaste adevarul, chiar daca doare. Fii onest si priveste inapoi si nu-ti fie frica sa recunosti ce si unde ai gresit.

Gandeste-te la noi, iubitul meu, la ce frumosi eram odata, la cat de mult am crescut, la cat de frumos ne-am maturizat, la cat de impliniti am fost nu de mult, la toate planurile pe care le-am avut, la cele pe care le-am dus la bun sfarsit, la cate am fi putut face, la cate s-ar fi intamplat altfel.

Gandeste-te la noi si la tot ceea ce am cladit si la tot ceea ce am destramat dintr-un nimic, fara a lupta, fara a incerca macar sa invingem, priveste distrugerea dureroasa a unui imperiu personal, construit in ani si ani de incercari, intarit in mii si mii de lupte, incercat de multe alte asalturi.

Si daca ai chef sa plangi din nou si daca ai chef sa iubesti din nou, gandeste-te la mine! Si cand simti ca viata ta nu mai are nici un rost si cand simti ca vrei sa-mi faci rau, gandeste-te la mine!

Gandeste-te la mine, iubitul meu si marturiseste-mi totul, pentru ca voi fi acolo sa te ascult si sa te iert si sa te mangai si sa te iubesc neconditionat, asa cum am facut-o si o voi face intotdeauna.

Gandeste-te la mine iubitul meu si plangi din tot sufletul pentru tot ceea ce ai spus si pentru tot ceea ce nu ai spus, pentru tot ceea ce ai facut sau nu si asculta-ti inima si spune-mi “Iarta-ma, dar Te iubesc!”.

Un articol de Alexandra Popovici


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu