Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

30 iunie 2013

APARENTE…


 

Ne plimbam pe pamant mult prea ocupati pentru a ne pune intrebarea:,, Cine sunt?’’

Avem momente in care ne trezim dar tristetea realiatatii ne face sa ne pierdem in ceea ce numim viata, aparnte, insa in spatele tuturor se ascunde un suflet, am aflat asta pe propria piele si de atunci am invatat ce inseamna indulgenta, toleranta si acceptarea celorlalte aparente cu trup si suflet, un suflet mult prea ascuns pe care doar in momentele de singuratate, cand ne permitem sa simtim siroaie pe obraji, iese la suprafata, din teama , neputinta sau lipsa de curaj, traim pentru ziua de maine care in cel mai fericit caz poate sa semene cu cea careia cu greu i-am facut fata de la inceputul existentei noastre pana in ziua de azi.

Nu degeaba se spun ca omul poate mult mai mult din momentul in care urla de durere ,,nu mai pot’’, dar ce bine ar fi totusi sa putem pentru noi, nu sa putem pentru acelas eu, care ma doare astazi.

Suntem oare mult prea lasi pentru a parasi turma, tiparele sau asa numitul normal?

De multe ori ne dorim sa facem ceva si totul pare atat de nebunesc incat toti ceilalti ne-ar critica, noi ne-am critica pentru ca noi suntem acei oameni, ce usor e sa pui etichete sa judeci, sa acuzi si cat de greu e sa fii tu inconjurat de reguli idioate create de tine, de om, ma intreb acum ce inseamna om, as putea sa consult dex-ul insa explicatia nu m-ar multumi, nu caut asta, vreau sa privesc omul dincolo de aspect, actiuni si aparente, omnul prin prisma acelui lucru invizibil care ne conduce pe prea putini si ne chinuie pe majoritatea pentru ca nu avem taria de a-l urma, sufletul, la el ma refer, tipa, urla si nu il auzim, unii spun ca nu e bine sa faci ce simti pt ca poti face multe nebunii, se mai spune cu atata tarie ca e bine sa-l urmezi in dragoste, pe principiul mai bine regreti ceva ce ai facut decat ceva ce nu ai avut curaj sa faci si totusi se face atat de mult referire la ratiune, gandeste si apoi actioneaza, da, daca nu am gandi nu am putea sa ne numim oameni insa fara a simti am fi astazi omul robot, si totusi ce facem in situatia cand mintea si sufletul nu ne spun acelas lucru, pe cine sa ascultam?

Se mai spune ca ne putem intoarce mereu in locul in care ne aflam acum dar nu vom stii ce ne asteapta pe acel drum ce se deschide spre noi daca nu vom avea curajul sa pasim pe el, nimic mai adevarat si totusi omul sa fie atat de fricos, e si asta o modalitate de a te scuti de suferinta pentru ca de fapt asta se ascunde in spatele tuturor lucrurilor, teama de durere, suferinta, neacceptare, inutilitate, cu totii am trecut prin ele si cu totii am vrea sa le alungam din viata noastra si totusi acest lucru nu este posibil ca prin vraja.

Daca am avea mai multa grija la alegerile pe care le facem azi, am putea spera la un altfel de maine.

Actioneaza mereu prin forta iubirii, cu curajul de a fi TU.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu