Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

9 iunie 2013

Clinica


 

Am fost chemată la Clinica lui Dumnezeu pentru o revizie de rutină şi bine a fost, pentru că am constatat că eram bolnavă:

Când îngerii mi-au verificat tensiunea, au văzut că aveam
Duioşia scăzută.

Luându-mi temperatura, termometrul a înregistrat
40 grade de Îngrijorare.

Mi-au făcut o electrocardiogramă şi diagnosticul a fost că aveam nevoie de mai multe by-pass-uri de Dragoste, pentru că arterele mele erau blocate de
Singurătate şi Egoism şi nu aprovizionau inima mea golită.

Am trecut la ortopedie, pentru că nu mai puteam merge alaturi de fratele meu, nici să-i mai dau o îmbrăţişare frăţească pentru că aveam o fractură din lovitura cu
Invidia şi Egoismul.

De asemenea mi-au găsit MIOPIE SPIRITUALĂ, pentru că deja nu mai puteam vedea mai departe de lucrurile negative ale vieţii şi ale aproapelui meu.

Când m-am văitat de surzenie, am fost diagnosticat că mă lăsasem de RUGĂCIUNE… şi de a asculta vocea LUI în fiecare zi.

Azi am primit o consultaţie gratuită şi mulţumită îndurării Sale nemărginite, promit că la ieşirea din această clinică voi lua numai medicamentele
pe care mi le-au recomandat privind calea şi adevărul Său:

La trezire, să beau un pahar mare de Recunoştinţă.
Sosind la servici, să iau o lingură plină de Pace.
În fiecare oră să iau o pastilă de Calm şi o cupă de
Umanitate şi Solidaritate.
Ajungând acasă, să-mi injectez o Doză de Iubire.
Și înainte de a mă culca, să iau două capsule de Linişte Sufletească.

Astfel, Dumnezeu este mereu lângă tine, în locul unde te afli acum şi în condiţiile pe care le trăieşti, dar ţine seama că, pentru a-L auzi şi simţi,
trebuie să-ți deschizi inima.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu