Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

26 iunie 2013

Potrivirea


 

Daca nu îmi fac cunoscute propriile dorinte, pot sa-mi reamintesc ca aceasta nu se intampla din cauza faptului ca nu le merit, sau pentru ca Dumnezeu este suparat pe mine, sau pentru ca destinul meu este acela de a lucra mult la karma mea, sau pentru ca ma aflam la capatul sirului la care se distribuia mintea si norocul. Exista un motiv major pentru care nu am slujba pe care o visez, relatia de vis, abundenta, sanatatea – tot ceea ce tanjesc: nu ma potrivesc cu ele.

Universul este condus de Legea Atractiei: ceea ce se aseamana se atrage.
În timp ce rugaciunile mele sunt ÎNTOTDEAUNA raspunsul dorintelor mele si dorintele mele ÎNTOTDEAUNA vin spre mine, nu pot primi fericirea maine, daca sunt nefericita astazi. Astfel blochez binele care ma cauta întotdeauna.

Astazi îmi propun sa ma concentrez asupra a ceea ce le face placere altor oameni, asupra serviciului meu, a casei mele, a corpului meu, da, chiar asupra orelor de trafic intens si o coada lunga la magazinul alimentar. Caut deliberat ceea ce este satisfacator si amuzant în experienta mea. Încetinesc. Ma relaxez, Ma distrez. Încep sa apreciez mai adanc viata pe planeta Pamant.

Si dorintele inimii mele sunt ale mele.

Text de Karen Williams, 2003

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu