Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

16 octombrie 2017

Mama te iubeste. Cititi gandurile unei viitoare mamici pentru fetita ei!


Sa stii ca mama te iubeste oricum, oriunde, oricand… Cititi gandurile pline de emotie pe care o femeie le-a scris pentru viitorul sau copil.
Sa stii ca mama te iubeste oricum, oriunde, oricand… Cititi gandurile pline de emotie pe care Althea Cruz, autoarea blogului alovedsoul.wordpress.com, le-a scris pentru viitorul sau copil si le-a publicat intr-un articol aparut in publicatia Thoughtcatalog.com
Draga mea, as vrea sa stii urmatoarele lucruri…
Mama te iubeste foarte mult.
Mai mult decat am iubit pe oricine altcineva.
Mai mult decat mi-am iubit parintii.
Mai mult decat m-a iubit cineva pe mine.
Sper ca tu sa nu te simti niciodata asa cum ma simt eu in acest moment. Nici macar nu o sa descriu fiindca nu vreau ca tu sa iti imaginezi sau sa descoperi vreodata. Dar in orice caz, doar daca ajungi in acel punct, sa stii ca tu nu apartii acolo.
Si eu am crezut ca sunt insultele si privirile pline de judecata pe care mi le aruncau ceilalti. Am crezut ca sunt toate acele bucatele rupte pe care ceilalti mi le-au lasat in urma lor. Am crezut ca sunt intruparea lui “aproape, dar niciodata suficient de bun”, oricat de mult am incercat. Am crezut ca sunt ecoul a toata respingerea pe care am primit-o si am auzit-o vreodata.
Niciodata nu m-am inselat atat de mult.
Scumpa mea, daca te vei gasi vreodata intr-un loc trist si intunecat, sa stii ca Mama va fi aici. Ai incredere in mine, voi fi aici. Stiu cum este sa simti ca nu ai pe nimeni si nu vreau ca tu sa simti asta vreodata. Le-as simti pe pielea mea daca acest lucru inseamna ca tu sa nu treci niciodata prin ele.
Scumpa mea, daca vreodata nu o sa te mai poti regasi pe tine, vreau sa te linistesti si sa respiri. Sa stii ca nu esti pierduta, esti doar pe drumul tau.
Nu te grabi fiindca eu o sa fiu aici intotdeauna, la fiecare pas de bebelus sau dinozaur pe care il faci. O sa te tin de mana pana cand cerul se va transforma in albastrul pe care il au marile noaptea si pana cand cerul se va colora in portocaliu si roz precum florile primavara. O sa te tin de mana prin furtuni si toate anotimpurile, prin toate inundatiile si secetele. O sa te tin de mana si o sa te apuc de mana atunci cand stransoarea mainii tale va slabi.
Si cand in cele din urma iti vei gasi destinatia, cand in cele din urma te vei gasi pe tine, poti da drumul mainii mele. Si, draga mea, nu o sa ma simt jignita. Cum as putea vreodata? Poti da drumul mainii mele daca vrei sa vezi lumea si tot ce are sa iti ofere. Poti sa ii dai drumul daca vrei sa simti lucruri pe care nu le-ai mai simtit inainte. Si sa stii ca poti veni inapoi si ma poti lua din nou de mana. Mana mea nu va inceta niciodata sa te astepte.
Scumpa mea, daca nu vei intelege de ce pleaca in ciuda faptului ca tu ai dat tot ce ai avut mai bun vreodata, daca iti pare greu sa respiri, daca lacrimile sunt toate cuvintele pe care nu le poti rosti si ochii iti sunt inrositi in fiecare noapte de plans, o sa te strang la piept. Nu iti promit sa iau cu mana toata durerea, desi mi-as dori sa pot. Mi-as dori cu adevarat sa pot. Dar te pot imbratisa atat de strans astfel incat toate toate bucatile tale rupte sa se lipeasca laolalta. Pot sa merg multi kilometri cu tine si sa conduc distante lungi cu tine pana cand vei simti ca ai vazut toate luminile si fiecare masina din acest oras si sa realizezi ca pe lumea asta exista mult mai mult decat persoana care ti-a frant inima, mult mai mult decat persoana care te-a parasit.
Daca crezi ca ti-ai pierdut toate bucatile din sufletul tau si ai dat prea mult oamenilor care nu au dat niciodata inapoi, poate ca acum nu am nimic, dar voi avea. Si intr-o bataie a inimii iti voi da totul tie. Daca te simti incompleta, deprivata de ceva pe care nu il poti gasi si cauti ceva care sa iti umple golul, vreau sa iti amintesc, draga mea, ca nu esti un spatiu care sa fie umplut. Nu esti un auditoriu gol in care ei sa se poata ascunde. Nu esti un palat de secrete pe care ei sa il vandalizeze. Draga mea, lasa-ma sa iti amintesc ca nu esti fiecare persoana cu care ai fost si fiecare secret pe care l-ai inspirat si expirat. Nu esti nici cele care, poate, uneori te-au sufocat. Tu esti tu si mereu va fi astfel fiindca in ciuda a tot, inima si sufletul tau nu isi schimba forma ca sa se potriveasca in mainile altora.
Draga mea, daca tu crezi ca ciudateniile si punctele tale forte sunt defecte, lasa-ma sa te asigur ca nu. O sa te asigur zi si noapte, in fiecare zi a saptamanii.
Lasa-ma sa iti spun povestea a cat de nesigura pe mine si de neincrezatoare in pielea mea cu vergeturi, pete si celulita am fost. Lasa-ma sa iti spun povestea primei dati cand m-am dezbracat in fata unui barbat si nu s-a uitat la defectele mele ca defecte. Mi-a vazut pielea ca pe o piele normala, cu urme si semne ale vietii. Dar draga mea, nu ai nevoie ca un barbat sa te valideze inainte de a te simti tu increzatoare in tine. Trebuie doar sa stii ca oamenii potriviti si cei care te iubesc nu se vor simti deranjati de nimic din tine. Si nici tu nu ar trebui, draga mea.
Draga mea, daca te vei indoi vreodata de punctele tale forte si le vei numi in mod gresit slabiciuni, sa stii ca sunt slabiciuni doar cand nu le folosesti pentru a te dezvolta si a invata. Aminteste-te ca slabiciunea lui insusi Superman era kriptonita. Si eu am o slabiciune si tu esti slabiciunea mea favorita.
Draga mea, daca vei termina de citit aceste randuri si inca te indoiesti de dragostea mea pentru tine, vino la mine. Spune-mi de ce simti asta si eu iti voi spune cat de mult sens ii adauga existenta ta existentei mele, iti voi spune ca esti galaxiile si toate corpurile de apa laolalta. O sa-ti spun ca te iubesc si sper ca de data aceasta sa ma crezi fiindca eu iti spun din inima.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu