Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

23 septembrie 2014

Scrisoarea de dragoste a unui barbat catre sufletul sau pereche


          "Inainte sa te intalnesc, au fost multe clipe in viata mea in care m-am gandit la tine, insa niciodata nu stiam cine erai. Ma gandeam la persoana perfecta. La cea care sa ma iubeasca la fel cum o iubeam eu. La cineva care sa faca un sacrificiu la fel de mare ca cel pe care l-as fi facut eu. Insa pe masura ce anii au trecut, nu te-am gasit niciodata. Am mers dintr-o relatie in alta cautandu-te pe tine. Eram cu cate o persoana pentru cateva zile, dupa care stiam ca nu esti tu. Am avut multe visuri si sperante cu tine si, pe masura ce te asteptam, ma indragosteam si mai mult de tine. Desi nu te intalnisem inca, nu te vazusem sau nu iti cunoscusem inca numele. Dar am stiut ca existi undeva in lume.
De la o varsta tanara a inceput acest gand. Nu de cand adultii spun ca poti sa intelegi dragostea. Cu mult mult inainte. O da, cu mult timp inainte. Aveam doar 8 ani, poate chiar 7. Obisnuiam sa suspin noaptea in timp ce visam la tine. Deveneam depresiv daca oamenii ma tratau ca pe un nimic. Pentru nimic si tot. Insa gandul la tine m-a facut sa nu ma dau batut.. Si chiar daca nu te cunosteam, tot purtam cu mine mai departe speranta si visul. Credeam ca, atunci cand crezi suficient de mult in ceva, in cele din urma va deveni realitate. Si daca renunti, atunci niciodata nu o sa ai in palme visurile tale. Unii oameni spun ca doar cei suficient de curajosi incat sa vaneze visuri sunt dispusi sa le prinda. Presupun ca ma consideram unul dintre acei oameni.
Desi cu cat asteptam mai mult cu atat mai dureros parea sa fie fara tine, intotdeauna aveam incredere ca intr-o zi o sa fiu cu tine. In fiecare dimineata speram ca astazi sa fie acea zi, insa niciodata nu era. M-am obisnuit sa ma entuziasmez si apoi sa fiu dezamagit. Devenea un stil de viata mai mult decat orice altceva.
Intotdeauna imi imaginam chipul tau in visurile mele. Erai ca o printesa. Ca niciuna alta. Frumoasa, buna, iubitoare si puternica. Ma gandeam la mine si la tine ca fiind unul singur. Impreuna, deveneam mai puternici. Si nimic nu distrugea legatura dintre noi. Oricum, viata nu s-a dovedit a fi aceasta fantezie. Viata nu este un vis, viata este ce ti-o faci.

In cele din urma, pe masura ce inaintam in varsta, increderea in tine inca exista, insa devenea din ce in ce mai slaba. Viata parea sa fie prea lunga. In orice caz, atunci cand te afli in cautarea a ceva anume este greu sa il gasesti. Intr-o zi am decis sa ma opresc si sa ma las purtat de soarta. Si chiar in acel moment m-am oprit. Te-am gasit pe tine.
Soarta functioneaza prin cai misterioase. Dragostea poate incepe in multe modalitati. Oamenii pot gasi dragostea printr-un tacanit intamplator al unui buton sau prin deschiderea unei usi. Insa unii o pot afla dupa mult timp de cand au cunoscut-o. Am stiut de indata ce te-am vazut. Visul era pe cale de a se indeplini. Dar cu cat incercam mai mult sa il prind, cu atat mai mult ma speriam. Am stricat multe sanse, dar cu toate acestea nu poti strica soarta. Destinul este facut sa fie. Si tu esti destinul meu.
Cand prinzi un vis, iti faci unul nou. Noi scopuri, noi teluri. Si acum ca avem dragostea noastra in palma mainilor noastre, acum vad etapele noastre urmatoare. Vreau sa ma casatoresc cu tine. Sa am o familie cu tine. Sa traiesc cu tine. Sa imbatranesc alaturi de tine. Sa sfarsesc alaturi de tine. Si sa fiu pentru eternitate cu tine"

Darren Taylor


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu