Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

17 septembrie 2014

Recunostinta



Nu m-am simţit niciodată ajutată, asistând la încercarea disperată a cuiva de a face ceva pentru mine, de a mă salva din propria-mi neputinţă, de a mă împinge “înainte” sau de a mă schimba. I-am simţit frica şi am bătut în retragere. Am simţit că intenţia este mai degrabă de a se ajuta pe sine, de a face ceva pentru a creşte în proprii ochi, de a mă schimba pentru confortul său, de a mă manipula, decât de a-mi fi sprijin real. Le mulţumesc însă, tuturor celor care au procedat astfel, pentru tot ce m-au învăţat despre ce-mi place să fiu, pentru tot ce m-au provocat să-mi amintesc despre mine. M-am simţit însă mereu ajutată cu adevărat, când cineva m-a lăsat să-i simt iubirea, m-a îmbrăţişat sau m-a asigurat, chiar şi de la distanţă, că e acolo, pentru mine, dacă am nevoie de ceva. M-a ajutat mereu acela care m-a strâns de mâna şi mi-a amintit cine sunt, ce putere am. 
M-a ajutat cel care, uitându-se în ochii mei, mi-a spus: “cred în tine!”. M-a ajutat real fiecare om care a trecut delicat prin viaţa mea şi, în loc să-mi spună cum să fac un lucru, m-a provocat să găsesc singură calea. M-a ajutat enorm mâna care, în loc să mă forţeze să merg, m-a mângâiat şi mi-a strâns-o încet pe-a mea, a siguranţă şi compasiune. M-a ajutat cel care, văzând cum mă critic, mi-a amintit ceva frumos pe care-l uitasem despre mine. Nu m-a ajutat cel care a decis singur că am nevoie de ajutor, ci cel care a aşteptat, cu răbdare şi smerenie, să decid asta singură. M-a ajutat acela care nu s-a chinuit să mă convingă că eu greşesc iar el are dreptate, ci m-a inspirat prin cine este şi face. M-a ajutat cât nu voi putea vreodată exprima în cuvinte, acela care m-a iertat şi a rămas lângă mine chiar şi când nu a fost de acord cu alegerile mele. Şi cel care, în loc să-mi ceară, mi-a dăruit. Şi cel care şi-a lăsat inima deschisă în prezenţa mea. Şi cel care a fost bun şi luminos, inspirându-mă să fiu la fel. Şi cel care mi-a spus adevărul, chiar dacă m-a durut. Toţi cei care m-au iubit, chiar şi atunci când am meritat cel mai puţin, m-au transformat mereu într-un om mai bun decât am crezut că pot fi vreodată şi m-au învăţat ceva ce cândva puteam doar să rostesc, fără a şti să simt: recunoştinţă!

Nicoleta Svarlefus

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu