Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

25 septembrie 2014

Scrisoarea care te va face sa iti pretuiesti mama pana la sfarsitul vieti



"Draga mea fiica, in ziua in care ma vezi batrana te rog sa ai rabdare cu mine si, cel mai important, incearca sa intelegi prin ce trec. Chiar si atunci cand vom vorbi, daca repet acelasi lucru de 100 de ori, nu ma intrerupe zicand „Ai spus asta acum un minut”... Doar asculta, te rog. Incearca sa iti amintesti de clipele in care erai mica si iti citeam aceeasi poveste in fiecare seara pana cand adormeai.
Atunci cand nu voi dori sa imi faci baie, nu fii suparata pe mine si nu ma brusca. Aminteste-ti cand trebuia sa alerg dupa tine si incercam sa te bag sub dus cand erai doar o fetita.
Cand vei vedea ca nu ma voi descurca cu tehnologia, ofera-mi timp sa invat si nu imi arunca priviri urate. Iti amintesti cand te incercam sa te invat sa mananci, sa te imbraci, sa iti prinzi parul zi de zi? In ziua in care ma vezi ca imbatranesc te rog sa ai rabdare si sa intelegi prin ce trec.

Daca intamplator uit despre ce vorbim, ofera-mi posibilitatea de a imi aminti si, daca nu reusesc, nu fii nervoasa, suparata sau aroganta. Trebuie sa stii doar ca cel mai important lucru pentru mine este sa fiu in preajma ta.
Si cand picioarele mele obosite si batrane nu ma lasa sa ma misc la fel de repede ca inainte, da-mi mana ta asa cum si eu ti-o dadeam pe a mea cand te-am invatat sa mergi.


Cand vor veni acele zile, nu fii trista... doar fii alaturi de mine si intelege-ma. Vreau doar sa ajung la finalul vietii inconjurata de dragoste. Voi aprecia si iti voi multumi pentru darul timpului si pentru toate clipele frumoase pe care le-am avut impreuna. Cu un zambet mare si o imbratisare uriasa, vreau sa iti spun ca te-am iubit intotdeauna, draga mea fiica."

Sursa:net



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu