Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

12 septembrie 2014

Pentru un suflet luminos



Nu ai nevoie de o mie de prieteni, ca să te simți bine. Nu ai nevoie de prea multe cuvinte, ca să te simți încurajat … Tot ceea ce îți trebuie este ca prietenii tăi să fie lângă tine, atunci când ai cea mai mare nevoie de ei.

Nu pot să-ți dau soluții pentru toate problemele pe care viata ți le pune în față, dar pot să te ascult și să căutam împreună, o cale de rezolvare. Pentru mine asta înseamnă să-ți fiu prieten! 

Nu o să pot niciodată să-ți schimb trecutul, nici să-ți ghicesc viitorul, însă pot face ca prezentul să fie extraordinar. Voi fi lângă tine, ori de câte ori vei avea nevoie, chiar și fără să-mi ceri acest lucru.

Nu pot să accept să te împiedici în obstacolele vieții, căci voi fi întotdeauna lângă tine și îți voi oferi protecția mea. Te voi ajuta să nu cazi, te voi învăța să te ridici!

Pentru a-ți fi prieten, nu trebuie să-ți spun cine ești sau cum trebuie să fii, ci te voi iubi așa cum ești. 

Nu am pretenția să fiu primul sau ultimul pe lista prietenilor tăi, e suficient să mă vrei ca prieten. Pentru mine, asta contează cel mai mult!

Bucuriile tale, succesele, triumful tău, deși nu sunt ale mele, îmi dau putere să merg mai departe și să mă bucur sincer, atunci când te văd fericit.

Niciodata nu judec deciziile pe care le iei, ma limitez doar sa te ajut, sa-ti ofer sprijinul meu, daca-mi permiti. Pentru mine, asta înseamna sa-ti fiu prieten! 

Nu am pretentia sa te împiedic sa te îndepartezi de mine, dar, cu toate acestea, pot sa-ti urez sa ai parte de tot ce e mai bun pe lume si sa astept, cu bratele deschise, sa te întorci.

Te apreciez pentru ceea ce esti si ma bucur de fiecare data când pot sa te ajut. Nu astept nimic în schimb, sunt fericit ca tie îti este bine.

Niciodata nu ti-am impus limite în cadrul carora sa actionezi, ci întotdeauna ti-am oferit spatiul necesar sa te manifesti, sa te simti în largul tau si sa-ti pui în valoare, personalitatea.

Nu pot sa evit sa suferi, atunci când vreo suparare te copleseste, dar pot sa plâng cu tine si sa-ti adun lacrimile, una câte una.

A fi prietenul tau, înseamna a te ajuta sa te ridici atunci când problemele vietii te descurajaza. Ma bucur sincer, de fiecare data când te vad multumit si împacat; stii ca voi fi lânga tine la bine si la rau! 

Desi am mai multi prieteni, fiecare e unic în felul sau. Îti multumesc ca-mi esti prieten! 

Voi face întotdeauna ceea ce face orice prieten: ma voi ruga pentru tine si îi voi multumi Domnului ca mi-a dat oportunitatea de a te cunoaste si de a te avea ca prieten! 

De când te-am cunoscut, ai dat valoare vietii mele, iar calitatile tale mi-au înnobilat viata!

Voi fi lânga tine ori de câte ori vei avea nevoie si nu voi ezita niciodata sa-ti acord sprijinul meu dezinteresat. 


www.facebook.com/pages/Lumină-Lină

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu