Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

20 mai 2013

Angelina Jolie, declaratie cutremuratoare. Prin ce a trecut actrita fara ca nimeni sa stie?


 
Drama Angelinei Jolie: secretul pe care il tinea ascuns.

Angelina Jolie este o vedeta care tine enorm la viata sa privata. De aceea putine sunt momentele in care vorbeste despre relatia cu Brad Pitt sau despre copii.

Dar iata ca actrita a hotarat ca este timpul sa vorbeasca deschis despre problemele sale. Pentru a trage un semnal de alarma si a le face pe femei sa aiba mai multa grija de corpul lor, Angelina a dezvaluit, marti, ca a suferit o dubla mastectomie pentru a preveni dezvoltarea cancerului mamar.

Frumoasa actrita a scris pentru New York Times un articol intitulat “Optiunea mea medicala”, in care vorbeste deschis despre deciziile sale cu privire la aceasta situatie. Se pare ca a ales sa faca operatia de mastectomie din cauza faptului ca este purtatoare a unei gene problematice, care creste riscul de cancer ovarian si de cancer la san.

In momentul in care am aflat ce se intampla, am decis sa iau masuri pentru a minimaliza riscurile cat se poate de mult. Am hotarat sa fac o dubla mastectomie, preventiv. Am inceput cu zona sanilor deoarece riscul de cancer la san este mai mare decat cel de cancer ovarian, iar operatia este una mai complexa.


Sunt norocoasa ca am un partener care ma iubeste si imi este alaturi. Oricine are o sotie sau o iubita care are astfel de probleme, trebuie sa stie ca reprezinta o parte importanta in acest proces de tranzitie. Brad a fost la clinica, Pink Lotus Breast Cancer, locul unde am fost tratata, si a stat acolo cat timp au durat operatiile.

Am reusit sa gasim si momente in care puteam zambi si rade impreuna. Stiam ca acesta este cel mai bun lucru pe care l-am putea face pentru familia noastra, pentru copiii nostri. Ne-am apropiat si mai mult. Acum le pot spune linistita copiilor mei ca nu mai au niciun motiv sa se teama ca ma vor pierde din cauza cancerului la san.” – spune Angelina Jolie.

Inainte de operatie, medicii i-au spus actritei ca prezinta un risc de 87% sa dezvolte cancer mamar si un risc de 50% pentru cancerul ovarian. In urma acestor interventii, riscul cancerului la san a scazut, ajungand la 5%, informeaza BBC.

Mama vedetei a murit la varsta de 56 de ani, din cauza cancerului:

Mama mea s-a luptat cu cancerul timp de aproape zece ani. A murit la 56 de ani. A rezistat destul incat sa isi cunoasca primul nepot si sa il tina in brate. Dar restul copiilor mei nu au avut sansa sa o cunoasca si sa afle ce fiinta plina de gratie era.” – a mai spus Angelina.
http://www.kudika.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu