Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

22 octombrie 2015

Alege sa o pretuiesti in fiecare zi! Daca nu, las-o libera!


Femeia trebuie iubita si pretuita zi de zi si nu doar atunci cand barbatul isi aduce aminte.

Am petrecut cinci ani alaturi de o femeie incredibila… dar nu am stiut sa o apreciez zi de zi.
Chiar am vrut sa fac asta. Am vrut sa stiu ca ea este aleasa. Ea este o femeie deosebita, amuzanta, sexy si senzuala. Cu un singur zambet ar putea sa imi faca intreg trupul sa rada, iar cu frumusetea ei exotica imi poate scurtcircuita creierul. Trezindu-ma cu ea in bratele mele in fiecare dimineata era fericirea mea. Am iubit-o salbatic.
Din pacate, asa cum se intampla cu multe cupluri tinere, ignoranta noastra a creat probleme stresante in relatia noastra. Ajunsesem sa ma intreb uneori daca exista o alta femeie acolo, in lume, care sa fie mai usor de iubit si care m-ar putea iubi mai bine.
Cum lunile au trecut… acest gand a crescut tot mai mult in capul meu. Si m-am oprit din a o mai iubi zi de zi. In fiecare zi, timp de cinci ani, am ales-o ca partenera a mea din ce in ce mai putin. Am ramas cu ea, doar ca uitam ca este langa mine. Amandoi am suferit.
Alegand-o zi de zi ar fi insemnat sa ma concentrez tot timpul pe toate lucrurile bune pe care le aducea in viata mea si pentru care i-as fi fost recunoscator: zambetul ei, frumusetea, senzualitatea, nebunia, compania… si atat de multe altele.
Din pacate, imi era aproape imposibil sa mai inteleg ce era atat de minunat la ea.
Am fost prea concentrat pe furie, nesiguranta precum si pe alte aspecte ale personalitatii sale puternice. Cu cat mai axam mai mult pe defectele ei, cu atat eu deveneam mai rece. In mod natural, acest lucru a amplificat problemele din relatie.
Ea a luptat din greu pentru noi; dar nu este de ajuns. Tu nu poti face pe cineva sa te aleaga, chiar si atunci cand este posibil sa te iubeasca.

Sincer, nici ea nu m-a ales pe mine pe deplin. Furia cu care se napustea asupra mea era o dovada destul de clara a acestui lucru. Cu toate acestea, imi dau seama acum ca ea era de multe ori suparata pentru ca nu se simtea in siguranta cu mine. Simtea ca nu o iubesc in fiecare zi, ca nu gaseste alinare si incredere in cuvintele mele, in faptele mele… si i-a fost teama ca o voi abandona.
De fapt… chiar am parasit-o…. da, am abandonat-o atunci cand nu am ales sa o iubesc in fiecare zi, timp de cinci ani, concentrandu-ma asupra lucrurilor care ma deranjau la relatia noastra. Si am uitat de ce eram impreuna.
Niciodata nu voi mai fi cu o alta femeie fara sa o pretuiesc in fiecare zi. Este tortura pentru toata lumea.
Daca esti intr-o relatie, te rog sa iti pui aceasta intrebare: “DE CE IMI IUBESC PARTENERUL ASTAZI?”
Daca nu poti gasi un raspuns satisfacator, sapa mai adanc si gaseste unul. Poate fi unul foarte simplu… ca de exemplu sa gasesti in inima ta purul adevar: “Pentru ca este al meu.”
Daca nu poti gasi raspunsul astazi… intreaba-te din nou maine. Cu totii avem zile mai dificile.
Dar daca sunt prea multe zile in care nu stii de ce iti iubesti partenerul, iar relatia ta este plina de stres, lasa-l sa plece. Fiecare merita sa fie fericit, apreciat si iubit… IN FIECARE ZI.
Alege cu intelepciune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu