Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

2 octombrie 2015

Tanara care voia sa se casatoreasca cu un barbat bogat

Povestea incredibila a unei femei care isi dorea foarte mult sa fie luata de sotie de un barbat foarte bogat.

Aceasta poveste este reala – o tanara a postat urmatorul mesaj pe un site de matrimoniale:
“Voi fi sincera inca de la inceput. Iata de ce sunt aici: implinesc 25 de ani in acest an. Sunt foarte frumoasa, am stil si bun gust. As vrea sa ma casatoresc cu un barbat cu un salariu mai mare de 500 de mii de dolari anual. S-ar putea sa fiu considerata lacoma, insa un barbat care primeste un salariu anual de un milion de dolari este considerat ca facand parte doar din clasa de mijloc in New York.
Cerintele mele nu sunt mari. Exista cineva pe aici care sa aiba un venit anual de 500 de mii de dolari? Toti sunteti casatoriti? Vreau sa intreb si asta: ce ar trebui sa fac pentru ca un barbat bogat sa se casatoreasca cu mine?
Printre barbatii cu care am iesit, cel mai bogat avea un venit anual de 250 de mii de dolari. Daca cineva vrea sa se mute in zona rezidentiala din vestul New York-ului, 250 de mii de dolari anual nu-s de ajuns!
Sunt aici pentru a va pune cateva intrebari:
1. Ce locuri frecventeaza cei mai bogati burlaci din oras? (ma intereseaza numele si adresele barurilor, restaurantelor si ale salilor de sport);
2. Ce grup de varsta ar trebui sa vizez?
3. De ce cele mai multe sotii de barbati bogati arata mediocru? Am intalnit cateva femei care nu arata deloc bine si nici nu sunt foarte interesante… insa sunt capabile sa se casatoreasca cu barbati bogati.
4. Cum va decideti care femeie sa fie sotia voastra si care poate fi doar o simpla prietena? (obiectivul meu este sa ma casatoresc).
Semnat, Domnisoara Draguta.”
Iata raspunsul INCREDIBIL al CEO-ului de la J.P. Morgan:
„Ti-am citit postarea cu mare interes. Cred ca exista multe fete cu intrebari asemanatoare cu ale tale… Te rog, da-mi voie sa analizez situatia precum un investitor profesionist.

Venitul meu anual este de peste 500 de mii de dolari, ceea ce indeplineste dorintele tale, asa ca sper ca toata lumea sa isi dea seama ca nu-mi pierd vremea scriindu-ti aici degeaba.
Din punct de vedere al unui om de afaceri, este o decizie foarte proasta sa ma casatoresc cu tine. Raspunsul este simplu, sa-ti explic:
Incearca sa scoti detaliile din ecuatie… ceea ce incerci tu sa faci este un schimb intre frumusete si bani: persoana A ofera frumusete si persoana B plateste.
Cu toate acestea, exista o problema aici: frumusetea ta va disparea, dar banii mei nu. De fapt, cel mai probabil, venitul meu anual cel va creste de la an la an.
Prin urmare, din punct de vedere al economiei, eu sunt intr-o constanta apreciere, iar tu esti intr-o constanta depreciere. Si nu-i vorba de o depreciere normala, ci una exponentiala. Adica in 10 ani valoarea ta va fi scazut groaznic!
In termenii folositi pe Wall Street, fiecare tranzactie are o pozitie, iar posibilitatea ca eu sa ma casatoresc cu tine are o „pozitie de tranzactie”.
In cazul in care valoarea tranzactiei scade, noi incercam sa o vindem deoarece nu e o idee buna sa tinem marfa pentru mult timp pe loc – asta se intampla si cu casatoria pe care tu ti-o doresti atat de mult. Ar putea fi putin dur ceea ce iti spun, dar o decizie inteleapta este sa scapi rapid de marfa care se depreciaza.
Oricine are un salariu de peste 500 de mii de dolari anual nu este prost; noi am iesi cu tine, dar nu ne-am casatori cu tine. Te-as sfatui sa nu mai incerci sa te casatoresti cu un barbat bogat. Si tine minte, e mai usor sa devii chiar tu un om cu 500 de mii de dolari salariu anual decat sa pacalesti un om care are deja asa un salariu.

Sper ca acest raspuns iti este de ajutor,
semnat CEO al J.P. Morgan”


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu