Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

20 octombrie 2015

Scrisoare pentru viitorul meu sot: Invata sa ma iubesti!



O scrisoare deschisa pentru viitorul meu sot, partener de viata si suflet pereche.

“Uneori ma intreb ce face viitorul meu sot chiar acum… oare el se gandeste la sufletul lui pereche si stie ca intr-o zi ma va intalni?” Imi pun aceasta intrebare aproape in fiecare zi. Imi imaginez cum arati, incerc sa iti ghicesc trasaturile si zambetul. Ma intreb ce stii sa faci, ce muzica asculti si cate iubite vei avea pana in ziua in care ma vei intalni.
Ma intreb cine esti, cum ne vom intalni si daca ne vom creste copiii impreuna. Si daca tot iti fac destainuiri, te rog sa nu uiti aceste lucruri:

1. Nu uita ca florile rezolva aproape orice problema
Florile ma ajuta intotdeauna sa zambesc, sa uit de probleme… nu trebuie sa imi cumperi flori in fiecare zi, ci sa ma surprinzi din cand in cand cu cate un buchetel (sau o mica floricica… chiar si culeasa de pe trotuar).

2. Nu uita niciodata ca familia este cea mai importanta
Apreciez barbatii puternici, care stiu sa fie cu adevarat barbati. Stiu ca pentru multi dintre noi cariera este importanta (chiar si pentru mine este), insa nu uita niciodata de familia ta. Ajuta-ti parintii, ajuta-ti sotia, ajuta-ti copiii. Nu vreau sa fiu o mama singura, casatorita cu un barbat care nu poate fi langa mine atunci cand am nevoie.

3. Cei mici sunt intotdeauna pe primul loc
Nu uita sa iti sprijini copiii in tot ceea ce fac. Micutii nostri vor fi intotdeauna pe primul loc – si vreau sa ne reamintim asta in fiecare zi.

4. Sper sa ai un simt al umorului dezvoltat si sa ma faci sa rad in fiecare zi
Vom avea si momente dificile, sunt sigura de asta. Insa sunt convinsa ca daca vom fi impreuna si ne vom sustine, vom reusi sa trecem peste orice problema, indiferent de cat de dificila va fi aceasta. Spune-mi glume, razi cu mine si povesteste-mi despre ziua ta… si toate momentele stresante vor disparea.

5. Aminteste-ti de asta: intotdeauna te-am asteptat. 
Aveam sapte ani cand am inceput sa planific nunta noastra. Cand eram la liceu, am renuntat la multe intalniri… si asta doar pentru tine. Am vrut sa astept barbatul potrivit, care sa ma inteleaga, sa ma faca fericita si sa ma aprecieza. Aminteste-ti asta cand esti suparat pe mine.

6. Poti vorbi despre trecutul tau
Amandoi vom intra in aceasta relatie cu un bagaj cu probleme, fosti iubiti si amintiri. Nu te oblig sa il lasi la usa casei mele, nici nu as vrea sa faci asta. De fapt, tot ce te rog este sa nu imi vorbesti tot timpul despre trecutul tau si, cel mai important, sa nu intri in detaliile. Accept sa imi povestesti anumite lucruri, intamplari, evenimente, insa nu ma compara niciodata cu o fosta iubita. Stii, uneori, cuvintele dor…

7. Sunt morocanoasa dimineata… si imi pare rau
Nu sunt perfecta… de fapt, sunt departe de a fi perfecta. Diminetile sunt cele mai dificile pentru mine, asa ca incearca sa eviti conversatiile importante inainte de a imi bea cafeaua.

8. Nu ma insela
Pentru mine, casatoria este sfanta. Nu te casatori cu mine decat in momentul in care esti convins ca esti pregatit sa iti petreci restul vietii alaturi de o femeie. Nu vreau sa te oblig, ai toata viata la dispozitie pentru a lua o decizie. Te rog, insa, nu ma insela cu alte femei. Desparte-te de mine si apoi poti face ce vrei.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu