Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

26 octombrie 2015

O inima franta este cel mai bun lucru care ti s-a intamplat!

De ce e important sa suferi din dragoste?

Fiecare dintre noi traieste diferit despartirile si cel mai probabil, nu o sa intelegi de ce se numeste „inima franta” pana cand nu treci exact prin asta. Nu de putine ori se intampla ca oamenii sa descrie despartirile ca fiind insotite de o senzatie fizica de durere si de greutate apasatoare in zona inimii.
In toate filmele de dragoste si in toate cantecele siropoase auzi ca „dragostea doare” insa pana cand nu ajungi sa iti plangi in pumni din cauza ei, nu vei intelege exact metafora. Si e perfect normal sa iti doresti sa plangi, sa te inchizi in camera si sa nu dai ochii decat cu baiatul care iti aduce pizza, in cazul fericit in care ai pofta de mancare. Toate aceste reactii sunt perfect normale in urma unei despartiri si trebuie sa iti dai voie sa treci prin ele, ca sa poti merge mai departe.

E usor de crezut ca cele mai rele zile sunt imediat dupa ce ti s-a frant inima si ca intr-o luna de zile, te vei simti mai bine. Daca sentimentele nu au fost suficient de puternice, e foarte probabil sa se intample acest lucru.

Rareori se intampla se te simti din nou ca de obicei dupa o relatie stabila, sanatoasa si de lunga durata in care ai investit sentimente. Adevarul este ca ai zile bune si zile rele, in care te napadesc din senin toate amintirile si regretele, cu asemenea forta incat retraiesti din nou scena despartirii, nu poti respira si ti se inmoaie genunchii.

Oamenii reactioneaza diferit la despartiri insa exista cateva tipare comportamentale comune tuturor. In astfel de situatii delicate, cei mai multi dintre noi cauta sa se apropie de oameni care empatizeaza cu ei. Iar acesta poate fi un lucru bun pentru ca astfel se pot naste noi prietenii. Altii simt nevoia sa povesteasca tuturor despre ce li s-a intamplat si chiar daca poate parea ciuda, nu fac acest lucru din lipsa de demnitate. Desigur, poate fi nevoia de tandrete si de afectiune insa pe de cealalta parte, cel mai probabil este vorba de nevoia de a se descarca.

Nu de putine ori se intampla ca in primele zile dupa despartire, sa fii inca in stare de soc si sa nu iti dai seama inca de durere. Chiar daca suna brutal, o astfel de stare poate fi productiva. Atunci cand nu te gandesti la durere, iti dai voie sa functionezi normal, te impingi de la spate sa iti duci la bun final sarcinile zilnice. Insa aceasta perioada trebuie sa treaca. Primul pas in vindecarea durerii este recunoasterea si acceptarea acesteia. De multe ori, nu dor lucrurile mari dintr-o relatie, cum ar fi importanta intimitatii, sprijinul reciproc sau tandretea oferita, ci micile detalii.

Gandul ca nu o sa va beti cafeaua impreuna. Gandul ca nu veti mai pierde noptile cu filme. Prima sarbatoare mare petrecuta in singuratate. Chiar daca poate parea o consolare de moment, pe termen lung, retraierea acestor amintiri poate face mai mult rau decat bine. E vorba de micile obiceiuri si obisnuinte. Un studiu relativ recent a aratat ca, din punct de vedere neuronal, creierul oamenilor care trecprintr-o despartire functioneaza asemanator cu creierul dependentilor de cocaina care au renuntat la drog.

Nu exista o reteta ideala de a trece peste despartire insa probabil ca cel mai nociv obicei este cel al intalnirilor sau al relatiilor-pansament, imeditat dupa ce vechea poveste de dragoste s-a terminat. Acestea se nasc atunci cand cel care si-a pierdut partenerul stabil simte nevoia de afectiune si de tandrete, precum si teama de singuratate, apoi incearca sa le compenseze cu o noua relatie. Nu doar ca vor aparea inconstient comparatii intre actualul si fostul partener care pot durea mai rau decat orice altceva, dar nu este corect fata de nimeni. 

Cea mai buna metoda de vindecare trebuie sa vina din interior si trebuie sa iti repeti cateva propozitii-cheie, pana cand ajungi sa le crezi:
·         Intrebarile pot fi inutile si dureroase.
·         Doar pentru ca fostul partener nu ma iubeste, nu inseamna ca nu ma va iubi niciodata.

·         Merit respect, afectiune si tandrete.
·         Viata mea nu a inceput cu fostul si nu se va termina cu el.
·         Sunt recunoscatoare pentru toate lucrurile frumoase din viata mea.
·         O lipsa din viata ta nu inseamna neaparat o pierdere.
·         Durerile nu se marturisesc pe platformele de socializare.
·         Nu este umilitor sa fii cel care a iubit mai mult.

De ce e important sa suferi din dragoste macar o data in viata?

O suferinta reala din dragoste, nu din cea care se trateaza in doua zile cu vin si un nou iubit, o suferinta apasatoare care nu te lasa sa vorbesti, sa te misti, sa te gandesti sau sa mananci te poate intari din punct de vedere emotional. In plus, atunci cand stii deja ce inseamna sa suferi, vei sti cum sa eviti sa produci o astfel de durere in viitor.


Un comentariu:

  1. Sunt Lona din București, iubitul meu m-a părăsit dintr-un motiv pe care nu mi l-a făcut niciodată cunoscut, m-a blocat pe fiecare rețea de socializare pe care aș putea să o iau în legătură cu el. ceea ce mi-a adus tristețe, am încercat să-l aduc înapoi, dar am fost înșelat de două ori, până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care mi-a spus cum a fost ajutată de un mare jucător de vrăji numit, Dr. White, apoi i-am scris pe WhatsApp, mi-a promis că mă va ajuta și totul va fi bine în 3 zile după ce a lansat o vrajă de dragoste și am făcut tot ce mi-a spus, pentru a scurta povestea, spre cea mai mare surpriză a mea, fostul meu iubit a revenit pentru mine după 3 zile și plângând rugându-mă să-l iert că nu știe niciodată ce i-a venit, mi-a promis că nu mă va părăsi din niciun motiv, iar acum suntem perfect împreună cu bucurie și fericire, toate datorită doctorului White, contactați-l pentru orice fel de vraja, crede-ma ca te va ajuta sa rezolvi orice problema prin care treci in acest moment,
    E-mail: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp + 17168691327

    RăspundețiȘtergere