Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

9 ianuarie 2018

Ed Sheeran-Perfect💖💖💖



Mi-am gasit iubirea
Draga mea intra direct si urmeaza-ma
Ei bine am gasit o fata frumoasa si dulce
N-am stiut ca esti aceea care ma astepta pe mine
Pentru ca am fost copii cand ne-am indragostit
Nu stiam ce e asta, nu voi renunta la acest timp
Draga mea doar saruta-ma dulce, inima ta este tot ce mai am
Si in ochii tai ma tii pe mine
Iubito dansez in intuneric, cu tine in bratele mele
Descult pe iarba, ascultand cantecul nostru favorit
Cand ai spus ca arati ca o mizerie, am soptit sub rasuflare
Dar ai auzit, iubito arati perfect in seara asta.
Ei bine am gasit o femeie, mai puternica decat oricine stiu
Ea impartaseste visele mele, sper ca intr-o zi vom impartasi casa
Am gasit dragostea, transporta mai mult decat secretele mele
Transporta dragoste, transporta copiii nostri
Suntem inca copii dar suntem atat de indragostiti
Luptam impotriva tuturor, stiu ca vom fi bine de data asta
Iubito doar tine-ma de mana, fii fata mea si eu voi fi barbatul tau
Imi vad viitorul in ochii tai.
Iubito dansez in intuneric, cu tine in bratele mele
Descult pe iarba, ascultand cantecul nostru favorit
Cand te-am vazut in acea rochie aratand atat de frumoasa
Nu merit asta, iubito arati perfect in seara asta.

Iubito dansez in intuneric, cu tine in bratele mele
Descult pe iarba, ascultand cantecul nostru favorit
Am incredere in ceea ce vad
Acum stiu ca am intalnit un inger in persoana, nu merit acest lucru
Arati perfect in seara asta.

7 comentarii:

  1. Okay i think ed sheran is overrated but that littly kitty gets my vote!

    https://aab-edu.net/

    RăspundețiȘtergere
  2. Dacă trebuie să spargem de la distanță telefonul, baza de date, site-ul web al soțului sau să ștergem cazierele, contactați extremeinfiltrators@gmail.com Este strict confidențial

    RăspundețiȘtergere
  3. Vă rog să citiți acest lucru, vă sunt foarte recunoscător Dr. WHITE pentru ajutorul pe care l-ați dat familiei mele și pentru că mi-ați adus familia înapoi la mine după ce s-a pierdut orice speranță datorită faptului că am luat contact cu mulți jucători de vrăji atât online, cât și fizic, dar nimeni nu a putut să mă ajute până nu l-am întâlnit pe Dr. WHITE viața mea a fost foarte rănitoare, de asemenea, plină de bucurie fericire, pentru că în cele din urmă familia mea a revenit ca una, de când m-ai ajutat, soțul meu mă tratează foarte frumos și mă tratează ca pe o regină care Întotdeauna mi-am dorit cel mai important lucru să nu mai aibă amantă, îmi acordă atenția de timp ca niciodată. Mulțumesc foarte mult Dr. WHITE, poate ajuta oricare dintre aceste probleme.

    (1) Îți dorești Ex-ul înapoi?
    (2) Ai mereu coșmaruri?
    (3) Vrei să fii promovat la locul de muncă?
    (4) Vrei să alerge după tine femei / bărbați?
    (5) Vrei o vrăjeală să poarte un copil?
    (6) Vrei să fii bogat?
    (7) Vrei ca soțul / soția ta să te iubească pentru totdeauna?
    (8) Vrei să îți crești dimensiunea pula? / Să dureze mult când faci sex?
    (9) Doriți să vă recuperați banii pierduți?
    (10) Vrei să oprești divorțul?
    (11) vraja pentru a primi departamentul.
    (12) Vrei ca orice dorință să fie acordată de cineva?
    (13) Vrei ca vraja să concepă?
    (14) Ai nevoie de un inel magic?
    (15) Vă este greu să câștigați un caz în instanță?
    (16) Vrei să te căsătorești cu partenerul tău cât mai curând posibil?

    adresa de e-mail este: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp: +17168691327

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt Lona din București, iubitul meu m-a părăsit dintr-un motiv pe care nu mi l-a făcut niciodată cunoscut, m-a blocat pe fiecare rețea de socializare pe care aș putea să o iau în legătură cu el. ceea ce mi-a adus tristețe, am încercat să-l aduc înapoi, dar am fost înșelat de două ori, până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care mi-a spus cum a fost ajutată de un mare jucător de vrăji numit, Dr. White, apoi i-am scris pe WhatsApp, mi-a promis că mă va ajuta și totul va fi bine în 3 zile după ce a lansat o vrajă de dragoste și am făcut tot ce mi-a spus, pentru a scurta povestea, spre cea mai mare surpriză a mea, fostul meu iubit a revenit pentru mine după 3 zile și plângând rugându-mă să-l iert că nu știe niciodată ce i-a venit, mi-a promis că nu mă va părăsi din niciun motiv, iar acum suntem perfect împreună cu bucurie și fericire, toate datorită doctorului White, contactați-l pentru orice fel de vraja, crede-ma ca te va ajuta sa rezolvi orice problema prin care treci in acest moment,
    E-mail: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp + 17168691327

    RăspundețiȘtergere
  5. Vreau să fac cunoscută lumii despre Doctorul Dawn Acuna, marele turnător de vrăji care mi-a adus soțul la mine când am crezut că orice speranță s-a pierdut. Doctorul Dawn Acuna și-a folosit vraja sa puternică pentru a-mi pune un zâmbet pe față, aducându-mi înapoi bărbatul cu vraja ei, la început am crezut că visez când soțul meu s-a întors la mine în genunchi implorându-mă să-l iert și să-l accept înapoi și chiar și de atunci mă iubește mai mult decât m-am așteptat vreodată, apoi mi-am jurat sinelui că voi anunța lumea despre doctorul Dawn Acuna pentru că este un Dumnezeu trimis. Ai probleme în relația ta? partenerul tău s-a despărțit de tine și încă îl iubești și îl vrei înapoi? Ai probleme cu finanțele tale? sau aveți nevoie de ajutor de orice fel, atunci contactați doctorul Dawn Acuna astăzi pentru că vă garantez 100% că vă va ajuta la fel cum m-a ajutat și ea: {dawnacuna314@gmail.com}
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  6. Herbal Supplement for Hydrocele is based on the notion that supplements give the finest Hydrocele Hydration. If you have both a hernia and a hydrocele, you should be very careful to stay hydrated. Celdeton, Hydrocele will be relieved, and It will slow the growth of the hydrocele with the use of ice cubes. Herbal Supplement for Hydrocele makes you feel lighter and reduces the weight and pain in your hydrocele.

    RăspundețiȘtergere
  7. Unfortunately, this condition can lead to much more severe complications if left untreated, so choosing the right herbal supplement that effectively treats the condition should be your priority. A herbal supplement such as one containing herbs that help relax muscles could be a great way to help reduce this spasm and aid with swallowing difficulty. These herbs are usually combined into one product, making it easy to find an effective herbal supplement for Achalasia.

    RăspundețiȘtergere