Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

11 septembrie 2015

Îmi promit mie însumi


“Să fiu puternic, astfel încât nimic să nu îmi tulbure pacea minţii.
Să vorbesc despre sănătate, fericire şi prosperitate fiecărei persoane pe care o întâlnesc.
Să îmi fac prietenii să simtă că există ceva valoros în fiecare dintre ei.
Să văd întotdeauna partea pozitivă a lucrurilor şi să îmi transform optimismul în realitate.
Să mă gândesc la ce este mai bine şi să aştept numai ce este mai bun.
Să mă bucur pentru succesul altora, la fel cum mă bucur pentru succesul meu.
Să uit greşelile trecutului şi să mă concentrez pe realizările importante ale viitorului.
Să fiu vesel şi să împărtăşesc un zâmbet fiecărei fiinţe pe care o întâlnesc.
Să îmi acord aşa de mult timp pentru propria evoluţie, încât să nu mai am timp să îi critic pe alţii.
Să fiu prea mare pentru griji, prea nobil pentru ură, prea puternic pentru frică şi prea fericit să permit prezenţa necazului.
Să gândesc numai bine despre mine şi să declar acest lucru lumii întregi, nu în cuvinte mari, ci în fapte măreţe.
Să trăiesc în credinţa că întreaga lume este de partea mea, atât timp cât rămân fidel celor mai bune lucruri care sunt în mine.”


Christian D. Larson

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu