Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

10 noiembrie 2014

“Poverile sunt pentru umeri destul de tari ca să le ducă”


 Pe aripile vântului – șapte sfaturi de dragoste și viață.

Nimic în lumea asta nu ne poate distruge, dar ne putem distruge singuri tânjind mereu după lucrurile pe care nu le mai avem – și gândindu-ne tot timpul la ele.
Nu mi-a plăcut niciodată să adun cioburile sparte şi să le lipesc la loc, spunându-mi că vasul e nou. Ceea ce s-a spart, s-a spart; și prefer să-mi amintesc cu plăcere de vasul întreg, decât să-l am înaintea mea și să-i văd crăpăturile tot restul vieții mele.
Viața nu se află sub nicio obligație de a ne da ceea ce așteptăm noi de la ea.
Toți oamenii fac ceea ce cred că trebuie să facă, nu gândim și nu făptuim toți la fel și nu e drept să judecăm pe alții după noi înșine.
Te-ai gândit vreodată că și cea mai puternică dragoste poate să se sfârșească?
Nimeni nu poate merge mai departe împovărat de amintiri dureroase!
La urma urmei și mâine este o nouă zi.

Margaret Mitchell
(8 noiembrie 1900 – 16 august 1949)
Pe aripile vântului

Sorin Tudor



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu