Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

17 octombrie 2013

Afla cum o mama SINGURA a reusit sa se RIDICE dupa un DIVORT


Trebuie sa te cunosti foarte bine si sa fii suficient de sincer cu tine pentru a te accepta asa cum esti cu bune si rele si iti trebuie curaj pentru a-ti impartasi experientele traite.
Cine sunt eu?
O intrebare deloc simpla la care a trebuit sa meditez indelung.
Trebuie sa te cunosti foarte bine si sa fii suficient de sincer cu tine pentru a te accepta asa cum esti cu bune si rele si iti trebuie curaj pentru a-ti impartasi experientele traite si lectile de viata invatate din reusite si greseli. Dar este un exercitiu excelent.
Ei bine…sa incepem…
Am trait in cativa ani cati altii in 20 si am avut multe suisuri si coborasuri.
Am crezut ca le stiu pe toate, m-am grabit sa experimentez cat mai multe.
Am iubit, am trait intens, m-am lasat dusa de val si m-am indragostit, m-am grabit catre altar crezand ca el este cel cu care vreau sa imi petrec tot restul vietii, am devenit mama unui baietel care este comoara mea cea mai de pret, apoi am trait multe dezamagiri intr-un timp foarte de scurt, dezamagiri care s-au impletit cu toate nelinistile si fricile maternitatii. Totul a fost accentuat de nastere, despresia postnatala si toate schimbarile ce au venit o data cu noul rol de mama.
Am trecut prin toate acestea fara sa am alaturi dragostea, suportul sau macar prezenta celui caruia ii daruisem doua daruri nepretuite: inima mea si un ingeras de baietel. Am plans, m-am framantat, m-am invinovatit, am regretat, am trait o adevarata drama insa in cele din urma mi-am luat inima in dinti si am acceptat situatia. Un pas foarte important, care m-a ajutat sa trec la urmatorul: decizia de a merge mai departe si de a-mi dori mai mult pentru mine si pentru copilul meu.
Au fost si momente in care strigam dupa ajutor: “Vai, Doamne, ce-o sa ma fac?” Dupa ce copilul adormea, imi ramanea ceva timp pentru mine. Nu ma puteam gandi decat la ziua de maine, iar in acest moment al vietii mele priveam in viitor, cautand raspunsuri. Ma voi descurca financiar? Ma va uri el pentru ca am plecat? Cum voi putea in acelasi timp sa am grija de el si sa reusesc in cariera? Apoi, am inteles ca trebuie sa-mi revin dupa despartire si sa merg mai departe.
Mi-am dat seama ca pentru a-mi schimba viata trebuie sa renunt la tot ceea ce imi face rau, la tot ceea ce nu e in concordanta cu mine si cu principiile mele, sa las in urma tot ceea ce nu rezoneaza cu inima si cu dorintele mele.
“Niciodata nu stii cat de puternic esti pana cand sa fii puternic ramane singura optiune pe care o mai ai.” Roggie Bush
Zis si facut! Consider ca aceasta este una din deciziile cele mai bune pe care le-am luat. Am avut curajul sa infrunt “gura lumii”, familia, societatea si pe orice binevoitor care imi spunea ca e mai bine sa ma sacrific pentru copil. Este oare intr-adevar un sacrificiu sa traiasca intr-o familie in care parintii se cearta mereu? Cu o mama trista si neimplinita?
In aceste conditii se poate oare copilul dezvolta armonios? Pot eu fi un model de viata pentru el? Cu siguranta nu…
De atunci au trecut 2 ani jumatate si desi a trebuit sa o iau de la zero, singura si cu un copil mic, viata mea s-a schimbat in mod radical in bine.
Sunt fericita ca am vazut calea, sunt fericita ca mi-am descoperit drumul. Sunt fericita ca am avut curajul sa inchei o calatorie care nu ma ducea nicaieri.
Daca o mama tanara si singura care a fost nevoita sa isi dea demisia si sa se mute in alt oras a reusit sa isi cladeasca in 2 ani de zile o viata frumoasa, tu de ce nu ai reusi?
Te invit alaturi de mine sa parcurgem acest drum, drumul spre succes, spre o viata implinita si fericita.
Vreau sa iti arat ca viata poate fi foarte frumoasa si merita traita chiar daca problemele si grijile te-au facut sa uiti asta.
Nu mai vreau sa vad femei care se complac cu viata pe care o au desi sunt nefericite si neimplinite.
Vreau sa iti spun ca esti minunata si meriti tot ce este mai bun..
Vreau sa crezi din nou in iubire chiar daca inima ti-a fost franta de mult prea multe ori ca sa mai speri la iubire.
Nu iti irosi viata! Nu te multumi cu putin. Poti avea totul!
Ne auzim curand,
Theona
Daca vrei sa afli mai multe despre mine si daca vrei sa primesti gratuit cartea “100 de pasi pentru o viata fericita” intra pe femeiadesucces.ro



Un comentariu:

  1. În viața noastră simplă, dragostea joacă un rol foarte specific. Acum suntem capabili să vă facem viața dragostei sănătoasă și nu are spațiu pentru orice tip de probleme. Toate acestea sunt posibile cu ajutorul AGBAZARA TEMPLE OF SOLUTION. Mi-a ajutat să arunc o vrajă care mi-a adus amorul de mult pierdut înapoi cu 48 de ore care m-au lăsat pentru o altă femeie. puteți să-l contactați și pe el ( agbazara@gmail.com ) sau să îl sunați / WhatsApp pe +2348104102662 și să fiți fericit pentru totdeauna cum am acum cu experiența lui.

    RăspundețiȘtergere