Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

20 august 2015

Ce am invatat intr-o viata


Toata lumea trebuie sa citeasca aceste randuri. Ne pot schimba viata.

Am invatat ca nu poti face pe cineva sa te iubeasca. Singurul lucru pe care il poti face este sa fii o persoana ce poate fi iubita.
Am invatat ca oricat de mult mi-ar pasa mie, altora s-ar putea sa nu le pese.
Am invatat ca dureaza ani sa castigi increderea cuiva si ca doar in cateva secunde poti sa o pierzi.
Am invatat ca oricat de bun prieten esti… tot vei fi ranit din cand in cand de cei pe care ii iubesti si trebuie sa ii ierti pentru asta.
Am invatat ca nu conteaza CE ai in viata. ci PE CINE ai alaturi.
Am invatat ca nu trebuie sa trebuie sa ruinezi o iertare cu o scuza penibila.
Am invatat ca te descurci si ti-e de folos farmecul pentru aproximativ 15 minute; dupa aceea, insa, ar fi bine sa stii ceva.
Am invatat ca nu trebuie sa te compari cu ceea ce pot altii mai bine sa faca.
Am invatat ca intr-o secunda poti distruge totul.
Am invatat ca imi ia o lunga perioada de timp pentru a deveni persoana care vreau sa fiu.
Am invatat ca trebuie sa te desparti de cei dragi cu cuvinte calde, s-ar putea sa fie ultima oara cand ii vezi.
Am invatat ca poti continua inca mult timp, dupa ce ai spus ca nu mai poti.
Am invatat ca noi suntem singurii responsabili pentru ceea ce facem.
Am invatat ca fie tu iti controlezi atitudinea… fie aceasta te controleaza pe tine.
Am invatat ca oricat de pasionala si aprinsa este o relatie la inceput… pasiunea dispare si ar fi bine sa existe altceva care sa ii ia locul.
Am invatat ca eroi sunt cei care fac ce trebuie, cand trebuie indiferent de consecinte.
Am invatat ca banii sunt o modalitate urata de a tine scorul in viata.
Am invatat ca eu si cel mai bun prieten al meu putem face orice sau nimic… si tot am avea parte de cele mai frumoase momente in viata.
Am invatat ca oamenii la care te astepti sa te loveasca cu piciorul atunci cand esti la pamant sunt cei care te ajuta sa te ridici.
Am invatat ca atunci cand sunt suparat am dreptul sa fiu suparat… insa asta nu imi permite sa fiu crud.
Am invatat ca prietenia adevarata continua sa existe chiar si la distanta, iar asta este valabil si pentru iubirea adevarata.
Am invatat ca, daca cineva nu te iubeste cum ai vrea tu, nu inseamna ca nu te iubeste din tot sufletul.
Am invatat ca a fi matur nu inseamna cate zile de nastere ai sarbatorit, ci ce fel de experiente ai avut in viata si ce ai invatat din acestea.
Am invatat ca nu trebuie sa ii spui niciodata unui copil ca visele lui sunt bizare sau nu se vor indeplini niciodata.
Am invatat ca familia ta nu va fi mereu acolo pentru tine.
Am invatat ca nu este intotdeauna suficient sa fii iertat de altii. Uneori trebuie sa inveti sa te ierti.
Am invatat ca indiferent de cat de franta ai inima… lumea nu se opreste pentru durerea ta.
Am invatat ca trecutul nostru pot avea o influenta majora asupra viitorului.
Am invatat ca o persoana bogata nu este cineva care are tot ce isi doreste, ci cineva care are nevoie de putine lucruri pentru a fi fericit.
Am invatat ca, daca doi oameni se cearta, nu inseamna ca nu se iubesc, si nici faptul ca nu se cearta nu dovedeste ca se iubesc.
Am invatat ca nu trebuie sa ne schimbam prietenii… ci doar sa intelegem ca prietenii se pot schimba.
Am invatat ca nu ar trebui sa fim atat de dornici sa aflam un secret. Ne-ar putea schimba viata pentru totdeauna.
Am invatat ca doi oameni pot privi acelasi lucru, si pot vedea ceva total diferit.
Am invatat ca indiferent de cat mult incerci sa iti protejezi copiii, ei tot vor fi raniti… si asta te va afecta si pe tine.
Am invatat ca si atunci cand crezi ca nu mai ai nimic de dat, cand te striga un prieten vei gasi puterea de a-l ajuta.
Am invatat ca diplomele de pe perete nu te fac o persoana buna.
Am invatat ca oamenii la care tii cel mai mult iti sunt luati prea repede…
Am invatat ca este prea greu sa-ti dai seama unde sa tragi linie intre a fi amabil, a nu rani oamenii si a-ti sustine parerile.
Am invatat ca oamenii vor uita ce ai spus… si oamenii vor uita ce ai facut… insa oamenii nu vor uita niciodata cum i-ai facut sa se simta.

sursa material: Omer B. Washington, mindpostinspiration




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu