Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

24 aprilie 2015

Scrisoare către viitorul IUBIT




Dragul meu,

Găsește-mă acolo unde lumea ta ia sfârșit…acolo unde nu există gânduri. Găsește-mă acolo unde nu există regrete pentru ieri, nici teamă pentru mâine. Găsește-mă în liniștea minții tale. Creează-mă!
Apleacă-ți urechea către mesajul inimii și dă-i voie minții să asculte, căci acolo se află toate secretele lumii și tot destinul tău e ascuns acolo. Inima nu ține cont de șabloane, de modele sociale, de norme…ea își vede de drumul ei în această minunată călătorie numită viață. Ea știe ce fel de inimă și-ar dori alături. Pentru ea nu există nimic material ce te-ar putea opri din a-ți găsi perechea. Dă-i ascultare și vei ajunge la mine.
Renunță la a-ți mai face griji cu privire la viitor. Și renunță la convingerile pe care le-ai adunat de-a lungul timpului vis-a-vis de femei sau de relații.
Nu te aștept pentru a te primi sub aripa mea protectoare, ci te aștept pentru a mă adăposti în brațele tale. Eu nu sunt mama ta și refuz să joc acest rol în relația noastră. Când vor fi momente în care să ai tu nevoie să te refugiezi în brațele mele, voi fi acolo, dar te voi lua în brațe și te voi mângâia precum o iubită, nicidecum precum o mamă.
Nu te aștept pentru a aduce abundență financiară în viața mea, ci pentru abundența de iubire, respect și pasiunea pe care o poți oferi. Vreau să știu că nu ți-e teamă să te manifești, să îmi arăți ce simți.
Nu mă interesează ce surse de venit ai, ci mă interesează dacă ai un scop, o țintă către care te îndrepți. Vreau să știu dacă faci tot ce ține de tine pentru a-ți atinge țelul vieții și pentru a-ți urma menirea.
Nu mă interesează să îmi satisfaci toate poftele, ci să știi să îmi spui NU într-un mod elegant și plin de iubire atunci când așteptările mele sunt nerealiste. Vreau să știu că mă pot baza pe energia ta masculină și pe mintea ta analitică, atunci când situația o cere. Sunt femeie…s-ar putea să fiu uneori cu ”capul în nori”. Atunci voi avea nevoie să simt stabilitatea și integritatea ta.
Te aștept în viața mea pentru a ne bucura împreună de ea, pentru a împărtăși iubirea, pentru a evolua mai mult decât am putea-o face în mod individual. Nu te aștept pentru a mă completa și nici pentru a te completa eu pe tine.
Nu mă interesează să-mi promiți luna de pe cer sau lucruri mărețe, ci mă interesează să te ții de promisiunile pe care mi le faci, recunoscând astfel, în primul rând față de tine, ce poți oferi, ce îți stă în putere și ce NU ține de tine.
Nu mă interesează să te lupți cu balauri precum un prinț din basme sau să încerci să-ți demonstrezi puterea prin acte vitejești. Ci vreau să-ți văd curajul de a-ți cunoaște limitele, de a ți le asuma și de a le înfrunta pentru că așa simți, nu pentru că vrei să demonstrezi cuiva ceva. Curajul nu înseamnă absența fricii, ci puterea de a merge mai departe în ciuda ei!
Nu mă interesează să îmbraci lucrurile în cuvinte frumoase și să îmi spui ce crezi că vreau să aud. Mă interesează să te asumi, să îți asumi propriile acțiuni și să îmi spui de fiecare dată adevărul, chiar dacă s-ar putea să mă doară. Vreau să mă pot baza de fiecare dată pe cuvântul și onestitatea ta. Și vreau să ai încredere în mine că pot face față, pentru noi, la orice și că pot să trec prin foc alături de tine.
Nu mă interesează să faci ce-ți spun eu să faci. Vreau să ai deschiderea și interesul de a-mi asculta părerea, dar să cântărești tu opțiunile și să iei decizia care ți se pare cea mai potrivită. Vreau să știu că îți rămâi fidel ție, înainte de toate.
Nu mă interesează atitudinea pe care o afișezi în fața lumii. Vreau să văd că ai curajul să fii tu când ești cu mine, că te asumi și că mi te oferi pe tine, cel adevărat. Autenticitatea este un dar de intimitate, pe care vreau să mi-l oferi.
Nu mă interesează să fii ”tough”, ci să îți recunoști propria vulnerabilitate și să o manifești. Căci lacrimile unui bărbat nu sunt un semn de slăbiciune, ci dimpotrivă: un semn de putere, încredere și asumare.
Găsește-te pe TINE și atunci voi apărea în viața ta!
Cu drag,
Viitoarea ta IUBITĂ



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu