Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

24 aprilie 2015

Scrisoare către viitoarea IUBITĂ



Dacă ești în așteptarea iubirii, să știi că și iubirea este în așteptarea ta! Te invităm să citești rândurile de mai jos, pentru a înțelege ce așteaptă un bărbat conștient de la partenera sa. Citește această scrisoare ca fiindu-ți adresată ȚIE…din partea iubitului care va apărea în viața ta la un moment dat. Și nu-i mai amâna apariția prin grijile mărunte pe care ți le faci și care nu au niciun fundament. Regăsește-ți adevărata valoare.

”Draga mea iubită,
Nu mă interesează cum îți câștigi existența. Vreau să-ți cunosc pasiunile și visurile tale și vreau să știu dacă îndrăznești să te lași purtată de dorințele inimii tale. Vreau să știu care sunt lucrurile la care râvnești sau visezi. Vreau să știu ce te-ar putea face să te trezești în fiecare dimineața cu poftă nebună de viață.
Nu mă interesează vârsta ta. Mă interesează dacă ai maturitatea să îți permiți să pari naivă în dorința ta de a iubi și de a-ți asuma aventura de a fi VIE. Vreau să știu dacă ești dispusă să te abandonezi în brațele iubirii fără teamă.
Nu mă interesează ce planete orbitează  în jurul lunii tale. Vreau să știu dacă ai ajuns în centrul propriei tale suferințe, dacă trădările pe care le-ai experimentat de-a lungul vieții te-au deschis sau te-au uscat și ți-au închis inima din teama de a nu suferi din nou.
Vreau să știu dacă poți trece prin suferință, a ta sau a mea, fără să încerci s-o ascunzi, s-o repari sau să o faci să pară altfel decât e. Vreau să știu dacă ești autentică în trăirile tale și îți asumi propriile stări.
Vreau să știu dacă îți dai voie să experimentezi bucuria, a ta sau a mea, dacă poți să dansezi cu sălbăticie, lăsând extazul să te inunde din cap până în vârful degetelor de la picioare, fără nevoia de a fi realistă, precaută și fără a căuta să te întorci la natura umană și ”civilizată”, fără a te teme că s-ar putea să fii judecată.
Nu mă interesează dacă povestea pe care mi-o spui este adevărată. Mă interesează dacă îți rămâi fidelă ȚIE, chiar dacă asta presupune a-l dezamăgi pe celălalt. Vreau să știu dacă poți ține piept unor acuzații ce vin din exterior fără a-ți trăda propriul suflet, dacă îmi poți fi infidelă mie, dar fidelă sufletului tău…prin urmare demnă de încredere.
Vreau să știu dacă poți găsi frumusețea și în zilele negre sau în experiențele neplăcute. Și vreau să știu dacă îți lași viața inspirată de această frumusețe.
Vreau să știu dacă îți poți asuma un eșec și dacă în urma lui mai poți merge în natură sau pe malul unui lac și îi poți striga lunii argintii sau întregului Univers un mare ”DA”.
Nu mă interesează unde locuiești sau câți bani câștigi. Vreau să știu dacă după o noapte de plâns și de durere, te poți trezi a doua zi îmbrățișând viața și dacă ai capacitatea de a face tot ce ține de tine pentru a face din noua zi un nou început.
Nu mă interesează cum ai ajuns sus sau în situația în care ești acum. Vreau să știu dacă vei putea trece prin foc alături de mine, vei sta în centrul lui și nu vei da nicio secundă înapoi.
Nu mă interesează ce și cum și cât ai studiat. Vreau să-ți cunosc motivația interioară care te susține când totul din jurul tău pare să se destrame.
Nu mă interesează ce greutate ai. Vreau să știu dacă ești mândră de sufletul tău…atât de mândră încât să-l poți expune întregii lumi.
Vreau să știu dacă te simți bine cu tine și dacă poți rămâne singură cu tine, bucurându-te de compania pe care ți-o oferi în momentele goale.
Nu mă interesează nimic din ce crezi tu că ar putea să nu mă atragă. Pentru că eu ajung la sufletul tău, cu el trăiesc și după el râvnesc, nu după imaginea pe care dorești să o afișezi lumii, nu după valori materiale sau după superficialitatea unui trup perfect. Te vreau pe TINE, cea care ești tu cu adevărat. Și meriți să fii iubită!
Cu drag,
Viitorul tău IUBIT”

După ”Visătorul din Oriah”, dar cu câteva idei proprii în plus…


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu