Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

28 aprilie 2015

Draga mama... sunt cateva lucruri pe care vreau sa ti le spun



Esti cea mai buna mama din lume si vreau sa fiu si eu intr-o zi cea mai buna mama pentru copiii mei. Iti multumesc ca m-ai lasat sa invat singura anumite lucruri pentru ca asa am ajuns sa fiu omul care sunt astazi.

Nici acum nu imi gasesc cuvintele sa pot sa iti spun tot ceea ce simt pentru tine si tot ceea ce insemni pentru mine. Cuvintele sunt prea mici, gesturile prea lipsite de sens si gandurile prea mari pentru a fi transpuse in cuvinte.
Stii ca esti totul pentru mine si ca asa vei fi mereu.
Stii ca as face orice pentru tine si nimeni nu va schimba vreodata acest lucru.
Stii ca pentru mine esti cea mai buna mama din lume si vreau sa fiu si eu intr-o buna zi cea mai buna mama pentru copiii mei.
Stii ca pentru mine esti asemeni unui inger cu puteri miraculoase, o fiinta fantastica, minunata si speciala asa cum nu mai este alta in lume.
Mai mult de atat, as vrea sa iti multumesc pentru tot ce ai facut pentru mine. Pentru faptul ca esti aici neconditionat. Pentru ca imi spui mereu ca ma iubesti fara sa astepti nimic in schimb. Pentru ca doar tu poti sa ma linistesti atunci cand plang.
Pentru ca ma incurajezi mereu sa fac ceea ce imi place. Pentru ca m-ai invatat sa fiu un om bun si sa ii iubesc pe cei de langa mine.
Pentru ca m-ai invatat sa ii respect pe cei din jur si sa ma respect pe mine. Pentru ca m-ai invatat ce inseama iubirea si pentru ca mi-ai aratat ce inseamna o familie.
Pentru ca esti un model pentru mine si pentru ca m-ai invata sa apreciez lucrurile importante in viata.
Pentru ca m-ai invatat ce e bine si ce e rau, pentru ca mi-ai ascultat mereu nemultumirile si pentru ca nu mi-ai tinut partea in orice situatie. Pentru ca m-ai invatat sa accept un esec si pentru ca m-ai invatat sa lupt pentru ceea ce imi doresc.
Pentru ca mi-ai calauzit fiecare pas si pentru ca stiu ca esti langa mine in orice clipa a vietii.
Pentru ca atunci cand imi este cel mai greu, ma gandesc la tine si totul dispare.
Pentru ca aunci cand vin acasa simt ca nimic rau nu mi se poate intampla, simt ca sunt din nou un copil care nu si-a luat inca viata in piept.
Iti multumesc pentru tot ceea ce esti si pentru tot ceea ce sunt pentru ca sunt omul de acum datorita tie.
As vrea sa iti mai spun si ca imi pare rau...imi pare rau ca te-am mintit de atatea ori cand eram un copil fara minte, si tu nu mi-ai lasat nicio clipa impresia ca nu ma crezi.

Imi pare rau ca te-am suparat de atatea ori, dar tu m-ai iertat printr-o simpla privire.
Imi pare rau ca nu sunt cel mai destept copil, nu sunt cel mai frumos si nici cel mai bun, dar iti multumesc ca pentru tine sunt cel mai bun copil si te iubesc cum altul nu ar face-o niciodata.
Imi pare rau ca te-am repezit de atatea ori la telefon si tu nu m-ai certat niciodata pentru asta.
Imi pare rau ca ti-am intors spatele de atatea ori cand mi-ai cerut ajutorul si ma faceam ca nu te aud.
Imi pare rau ca mi-am spus in gand de multe ori ca esti cea mai rea mama din lume pentru ca nu faceai ce vroiam eu, dar iti multumesc pentru asta.
Imi pare rau ca nu sunt in fiecare zi langa tine sa iti spun ca te iubesc si ca esti minunata.
Imi pare rau ca te sun atat de rar si imi pare rau ca mereu ma mint spunandu-mi mereu ca "de maine am sa te sun mai des".
Imi pare rau ca nu iti spun in fiecare zi cat de mult te iubesc si imi pare rau ca nici nu iti arat toate aceste lucruri. Imi pare rau ca ma comport adesea ca un copil rasfatat, dar iti multumesc ca ma lasi sa fac asta.
Imi pare rau ca imi dau seama abia acum de lucrurile importante, dar iti multumesc ca ai avut atat de multa rabdare.
Imi pare rau ca nu ti-am ascultat sfaturile in ceea ce priveste relatiile sentimentale, dar iti multumesc ca nu mi-ai reprosat niciodata asta.
Iti multumesc ca m-ai lasat sa invat singura anumite lucruri pentru ca asa am ajuns sa fiu omul care sunt astazi.
Imi pare rau ca atunci cand eram acasa petreceam foarte putin timp impreuna. Daca as putea da timpul inapoi as fi stat mai mult in preajma ta.
Imi pare rau ca te-am facut sa plangi de atatea ori si ca te-am facut sa te ingrijorezi pentru mine.
Imi pare rau ca pana acum nu ti-am spus toate aceste lucruri.
Imi pare rau ca am crescut! Imi pare rau ca incep sa imi pierd din inocenta copilariei, imi pare rau ca nu pot sa te mai pup in fiecare seara de “noapte buna”, dar iti multumesc ca am putut sa fac toate astea pana acum.
Iti multumesc pentru tot si pentru toate! Iti multumesc pentru ceea ce esti si pentru ceea ce sunt!

P.S. Cand o sa fiu mare vreau sa fiu exact ca tine – CEA MAI MINUNATA MAMA DIN LUME!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu