Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

8 aprilie 2015

GÂNDURI DESPRE VIAȚĂ


Am invatat ca nu trebuie sa te multumesti doar cu putin ci sa-ti intinzi aripile viselor cat mai departe, dorindu-ti in fiecare zi tot mai mult.
Am invatat ca putem depasi orice problema care ne iese in cale atata timp cat nu uitam de ce suntem capabili.
Am invatat ca miracolele exista si ca se intampla peste tot in jurul nostru, chiar daca uneori dureaza ceva mai mult.
Am invatat ca exista oameni care trec prin viata noastra si nu lasa nici o urma, si oameni pe care ai vrea sa-i imbratisezi si sa nu-i mai lasi sa plece niciodata.
Am invatat ca vor exista momente care ne vor spulbera pur si simplu visele dar ca intotdeauna vom reusi cumva sa fabricam altele.
Am invatat ca trebuie sa lasi trecutului regretele si dezamagirile, temerile și retinerile si sa mergi mai departe cu sufletul debordand de energie pozitiva si incredere.
Am invatat ca fiecare pas inainte te poate aduce mai aproape sau mai departe de obiectul tau, de tine depinde sa alegi drumul corect.
Am invatat ca iubirea poate suplini mai mult lipsuri in viata, dar daca nu ai iubire nu o poti inlocui cu nimic altceva, chiar daca te straduiesti sa nu ii simti lipsa.
Am invatat din greseli, din experienta, din deciziile nu foarte bune pe care le-am luat in mod impulsiv si din naivitate. Am invatat din fiecare obstacol care s-a interpus intre mine si obiectivele mele. Cu cat viata imi oferea mai multe provocari cu atat ma incapatanam sa reusesc.
Am invatat multe si inca mai invatam, in fiecare zi, in fiecare minut, de la fiecare om care trece pe langa noi, de la fiecare lucru care ne iese in cale.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu