Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

29 martie 2013

Cei care încălzesc inimile


 

Memo de la Dumnezeu

Te rog să fii atent că sunt schimbări pe care TU trebuie să le faci în viaţa TA.

Acestea sunt schimbări care trebuie să fie îndeplinite, pentru a putea să-mi ţin promisiunile de a-ţi asigura pacea, bucuria şi fericirea în viaţă. Îmi cer scuze pentru orice neînţelegere, dar tot ceea ce fac nu-ţi cere prea mult. Ştiu, ţi-am dat deja cele 10 Porunci. Păstrează-le. Dar urmează şi aceste linii conducătoare.

1. NU TE MAI ÎNGRIJORA

Viaţa te-a învăţat să stai şi să-ţi faci griji. Ai uitat că sunt aici, pentru aţi lua greutăţile şi a le purta pentru tine ? Sau îţi face plăcere să te necăjeşti pentru fiecare lucru mic ce-ţi iese în cale?

2. FĂ O LISTĂ!

Ceva trebuie făcut sau avut grijă. Fă o listă. Nu, nu lista TA. Pune-le pe lista MEA. Lasă-mă pe MINE să fiu cel care are grijă de problemă. Nu pot să te ajut, până când nu te întorci la MINE. Şi cu toate că lista Mea este lungă, sunt totuşi… Dumnezeu. Pot avea grijă de tot ceea ce pui în mâinile MELE. De fapt, dacă adevărul ar fi cunoscut, pot avea grijă de mai multe lucruri pentru tine, decât ai putea vreodată să-ţi imaginezi.

3. AI ÎNCREDERE ÎN MINE

Odată ce mi-ai dat greutăţile tale MIE, nu mai încerca să le iei înapoi. Ai încredere în MINE. Ai credinţa că voi avea grijă de tot ceea ce-ţi trebuie, problemele tale, încercările tale. Ai probleme cu copii? Pune-i pe lista MEA. Ai probleme cu banii? Pune-i pe lista MEA. Ai probleme emoţionale? Pune-le pe lista MEA. Pentru binele MEU, pune-le pe lista MEA. Vreau să te ajut. Tot ceea ce ai de făcut este să ceri.

4. LASĂ-LE ÎN PACE

Nu te scula dimineaţa, spunând: “Ei bine, mă simt mult mai puternic acum, cred că pot prelua controlul de aici.” De ce crezi că te simţi mai puternic, acum? Este simplu. Mi-ai dat MIE greutăţile tale şi eu am grijă de ele. De asemenea, eu reînoiesc puterea ta şi te acopăr cu pacea mea. Nu ştii că dacă îţi dau înapoi problemele, tu vei reveni acolo de unde ai plecat? Lasă-le cu Mine şi uită de ele. Lasă-mă numai să-mi fac treaba.

5. VORBEŞTE CU MINE

Vreau să uiţi multe lucruri. Uită ce te înnebuneşte. Uită îngrijorarea şi necazurile, pentru că ştii că am preluat controlul. Dar este un lucru pentru care mă rog să nu uiţi niciodată. Te rog să nu uiţi să vorbeşti cu MINE – DESEORI! Te iubesc! Vreau să-ţi aud vocea. Vreau să MĂ incluzi în lucrurile care se petrec în viaţa ta. Vreau să te aud vorbind despre prieteni şi familia ta. Rugăciunea este, pur şi simplu, converasţia cu MINE. Vreau să-ţi fiu cel mai drag prieten.

6. AI CREDINŢĂ

Văd o mulţime de lucruri de aici de sus, pe care nu le poţi vedea de acolo, de jos. Ai încredere în MINE, că ştiu ce fac. Ai încredere în MINE când îţi spun că nu ai dori să vezi cu ochii MEI. Voi continua să am grijă de tine, să te veghez şi să-ţi acopăr nevoile. Trebuie numai să ai încredere în MINE. Chiar dacă am o sarcină mai mare decât tine, se pare că ai mari probleme numai cu partea simplă, care-ţi revine. Cât de greu poate fi, să ai încredere?

7. ÎMPARTE

Ai fost învăţat să împarţi lucrurile cu alţii, de când aveai 2 ani. Când ai uitat asta? Regula încă se aplică. Împarte cu cei care sunt mai puţin norocoşi ca tine. Împarte-le bucurie, celor care au nevoie de încurajare. Împarte râsul cu aceia care nu au auzit nimic de el, de mult timp. Împarte lacrimile tale, cu aceia care au uitat să plângă. Împarte credinţa ta, cu aceia care nu au deloc.

8. FII RĂBDĂTOR

Am condus lucrurile astfel încât numai într-o viaţă să ai mai multe experienţe diverse. Tu creşti de la copil la adult, ai copii, schimbi multe slujbe, înveţi multe, călătoreşti în multe locuri, întâlneşti mii de oameni şi experimentezi atât de multe. Cum poţi fi atât de nerăbdător, când MIE îmi ia un pic mai mult decât ai crezut, ca să îndeplinesc ceva din listă. Ai încredere în cronometrarea MEA, pentru că ea este perfectă. Doar pentru că am creat întreg universul în numai şase zile, toţi cred că trebuie să mă grăbesc mereu, repede, repede.

9. FII BUN

Fii bun cu ceilalţi, pentru că îi iubesc tot atât de mult ca pe tine. Ei s-ar putea să nu se îmbrace ca tine, sau să vorbească la fel ca tine, sau să trăiască la fel ca tine, dar EU tot vă iubesc pe toţi. Te rog să înţelegi, pentru binele MEU. V-am creat pe fiecare dintre voi, într-un fel diferiţi. Ar fi mult prea plictisitor, dacă aţi fi fost identici. Te rog să înţelegi că EU iubesc fiecare dintre diferenţele voastre.

10. IUBEŞTE-TE PE TINE ÎNSUŢI

Atât de mult cât te iubesc eu, cum poţi tu să nu te iubeşti? Ai fost creat de Mine, numai pentru un singur scop – să fii iubit şi să iubeşti la rândul tău. Eu sunt Dumnezeul Iubirii. Iubeşte-Mă. Iubeşte-ţi vecinii. Dar iubeşte-te şi pe tine. Inima mea se întristează de durere, când te văd că te superi când lucrurile ies prost. Îmi eşti foarte drag. Nu uita asta, vreodată!

Cu toată inima MEA,

TE IUBESC,

Dumnezeu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu