Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

16 martie 2013

8 Lucruri Pe Care Sa Ti Le Spui In Fiecare Zi


 

Am renuntat de mult la a ma mai lupta cu mine, pentru ca am inteles ca cea mai dificila lupta este aceea pe care o duci cu tine insuti. De care parte poti sa fii atunci?

Asa ca am inceput sa lupt pentru mine.

Si aceste lupte m-au invatat ca datoria mea ca om este aceea de a-mi numara binecuvantarile, nu necazurile, de a trai fiecare zi ca si cum ar fi ultima, de a permite durerii sa se stinga treptat, de a oferi mai mult decat am, de a cauta binele in orice om si situatie, cu riscul de a mi se spune ca asta ma face naiva…

Luptele m-au invatat ca uneori trebuie sa iti faci timp pentru cei care conteaza, nu se stie cat vor mai fi langa tine, ca pot sa rad si sa-mi permit sa plang atunci cand simt nevoia, ca este benefic sa ma concentrez asupra lucrurilor importante pentru mine, ca este necesar sa iau decizii, nu sa imi inventez scuze, si ca, indiferent daca voi iesi sau nu invingatoare, voi reusi sa imi pastrez echilibrul sufletesc de-a lungul vietii ramanand fidela valorilor mele.

Am inteles candva ca nu ai cum sa treci prin viata fara lupta… daca nu duci nici macar o batalie, nu traiesti, nu existi, ci supravietuiesti. Daca nu te arunci in valtoare, risti sa ramai o umbra.

N-ai sa gusti niciodata din dulceata vietii daca nu ai sa te ridici si ai sa-ti spui:

1. Sunt dispus sa lupt din rasputeri pentru lucrurile pe care mi le doresc cu adevarat. Majoritatea lucrurilor nu se dobandesc usor, dar merita sa lupti pentru ele. Cu cat astepti mai mult acel “ceva”, cu atat mai mult il vei aprecia atunci cand il vei obtine. Cu cat mai aprig lupti pentru ceva, cu atat mai valoros va fi pentru tine cand il vei avea. Cu cat mai mare este suferinta pe care o vei indura in calatoria ta, cu atat mai dulce va fi sosirea ta la destinatie.

2. Actionez acum. Si ce daca exista posibilitatea sa dai gres? Intotdeauna exista riscuri si intotdeauna vei face greseli. E in natura umana. Iar o viata petrecuta facand greseli, este nu doar mai placuta, dar mult mai utila decat o viata petrecuta facand…nimic. Multe lucruri marete pot fi realizate intr-o zi, atata timp cat nu faci acea zi “de maine”.

3. Sunt constient de frumusetea mea. Indiferent de aspectul fizic, esti frumos si trebuie sa o stii. Cum te vad ceilalti nu este important. Cum te vezi tu conteaza cu adevarat. Frumusestea salasluieste in ochii celui care priveste. A fi frumos inseamna a te privi frumos, a fi increzator. Este viata ta, sunt alegerile tale, gerselile tale si lectiile tale cele care te fac frumos.

4. Fac tot ceea ce imi sta in putinta. Tot ceea ce faci te ajuta sa te dezvolti. Chiar si acele lucruri pe care le crezi o pierdere de timp. Uneori acestea se transforma in cele mai frumoase lucruri pe care le-ai facut vreodata. Daca lupti pentru ceva si nu vezi rezultate, nu renunta, lucruri uimitoare se pot intampla chiar atunci cand te astepti mai putin. In fiecare zi din viata ta ai parte macar de un zambet sincer, de un act de bunatate, de o realizare sau de o lectie care te va aduce mai aporape de visul tau.

5. Imi permit sa iau o pauza. Uneori ne este atat de greu sa fim fericiti pur si simplu pentru ca refuzam sa ne desprindem de lucrurile care ne supara. Lasa-le sa treaca, desprinde-te. Ziua de maine iti va spune o poveste despre speranta, despre noi oportunitati, despre posibilitatea de a trai mai frumos.

6. Este suficient timp astazi pentru a face si ceea ce-mi place. Spune-mi: unde ti-ai parasit fericirea? In bratele unei iubiri de mult apuse? Intr-un vis la care ai renuntat candva? In paginile unei povesti pe care nu ai scris-o niciodata pana la sfarsit? Acorda-i putin timp astazi fericirii tale, meriti sa ai parte de ea.

7. Sunt nepretuit in ochii cuiva. Exista oameni care cred ca totul li se cuvine, ca o persoana li se cuvine… Nu te darui unor astfel de persoane. Concentreaza-te asupra celor care te iubesc si te accepta pentru cine esti, asa cum esti, fara sa incerce sa te schimbe. Si pretuieste-i pe oamenii care te-au vazut, atunci cand pentru toti ceilalti erai invizibil.

8. Nu este prea tarziu. Oamenii nu trebuie judecati dupa ceea ce au facut, ci dupa ceea ce ar putea sa faca. Indiferent cine esti, de unde vii si ce ai facut pana acum, intotdeauna poti alege sa devii un mai bun “tu”. Atunci cand vei reusi sa blochezi vocile critice ale celorlalti, pentru a reusi sa distingi vocea puterii tale interioare, vei cunoaste pacea si vei distinge directia. Acela va fi momentul in care vei realiza ca nu este prea tarziu sa fii ceea ce ai fi putut deveni.

Astazi este ziua perfecta pentru a te ridica si a lupta pentru tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu