Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

14 aprilie 2013

Mi-e dor ….



Frumoasa-i vara si cat as vrea sa vina

Sa fie cald,cu flori si cu lumina.

Cel ce iubeste florile ,le vede

El se imbie cu culoare si-n ele crede.

Si eu le cred si iubesc musetelul

Cand il zaresc ,imi bucur sufletelul

Ador sa stau pe campul verde,des

La fel ca-n fiecare vara,emotii am cules

Am strans in inimioara mea multa caldura

Si-acum mai vreau,dar mai astept vreo o luna.

Si vreau sa stau pe deal privind departe

Iar vantul sa-mi intoarca filele din carte

Si muntii sa-mi dicteze,iar eu sa scriu poezioare

Si sa ma alint plimbandu-ma langa izvoare

Pe fondul apei clipocind curgand in jos la vale

Eu sa-i percep blandetea privind in sus spre soare

Si raze ma mangaie si ochii nu-mi clipeasca

Prin gene lungi si-ntoarse, Luna ma priveasca

Sa pot sa tip sa chicotesc de fericire

Sa imbratisez natura,sa uit din nou de mine

Si apoi sa adorm usor, in ceasul serii

Si sa visez,sa ma trezesc in cantecul privighetorii

S-aud izvorul iarasi,cum curge langa mine

Cu ochii inchisi as sta mai multe zile

Cat eu voiesc sa simt acestea toate

Ochii mei sa nu stie,daca e zi sau noapte

Sa-i am mereu aproape,stejarii mei fosnind

Sa simt eu iarba verde ,sub pasii-mi frematand

Din spate porumbeii sa se inalte-n zbor

Vreau sa-mi agate parul ,vreau sa simt un fior

Mi-e dor de toate acestea,mi-e tare dor de munte

Sa ma invart la soare si pasari sa imi cante

Din flori sa-mi fac cununa,sa mi-o asez in par

Si sa ma joc in voie ,ca un copil minor

Ce dor imi e de greieri si de graul meu lucios

Sa ma petrec pe campuri ,zambind din colt,frumos

Si floarea soarelui ,privind oaches la soare

Cu genele ei dese,far de asemanare

Si cucul sa imi cante si vantul sa imi bata

Si ploaia daca vine, las, sa ma ude toata

Iar eu sa rad in hohote, cand ploaia se revarsa

Sa chicotesc tot drumul,pana-am s-ajung acasa

Ce bine este vara si ce mult o iubesc

Si parca doar gandind-o si buzele-mi zambesc

Am s-o astept cat timp va fi sa fie

Ea pentru mine e o dulce melodie

O simt aproape si o astept cuminte

Dar pana vine,am s-o cant in cuvinte .

Chiar daca vara, nu o gasesc acum, afara

Ea mi-a ajuns in suflet si nu e prima oara

Eu stiu, ca doar vorbind de vara mea

Ea ma cuprinde-n brate si nu ma va lasa…..

By Carla Kia
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu