Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

18 aprilie 2013

Teo Trandafir-Despre iubire



“Departe de a fi un sentiment pe care să reusesti cu strădanie să-l scoti din context, iubirea e un sindrom, un ansamblu de simptome, un ceva ce te duce, te-aduce, o vesnică maree, un tărm. Fac parte dintr-o categorie de oameni care trăiesc din asta, din trezitul de dimineată odată cu primul gând, pe care să-l pot dărui. Receptaculul iubirii mele mă însoteste, mă înviorează, mă inspiră, motivează si, în cele din urmă, mă sperie. Mă contine. Ma salvează. Iubirea mă mântuieste.
Iubirea e muzeul pe care-l vizitez, acum, dar a început prin a fi fortăreața pe care aveam impresia că trebuie s-o cuceresc, scotând la bătaie toate armele. Am iubit urias, tot timpul, nu m-am lăsat învinsă de nimeni si nimic. Pe nerăsuflate, nemâncate, nemeritate, am iubit.
În această ves
nică trecere prin viată, am adunat iubire si-am etichetat-o, ca pe exponate. "1984-tricou galben cu ochi verzi", "1988-sărut fierbinte cu plete lungi", si tot asa, si tot asa, trecând prin "1998-sandale si zefir", am dat exemple, nu vă agătati de asta!
Iar acum, la peste 40, intru cu zâmbet, în fiecare zi, în muzeul meu, asa cum stiu că fiecare o face, într-al său, iesind doar pentru a ma întoarce, în vizită. Mă gândesc să mă mut în el de tot, să nu mai ies, sunt atâtea de văzut, ca-n Galeriile Tretiakov, în care se zvoneste ca,pentru a vedea tot,trebuie sa stai 99 de ani,fara sa mananci sau sa dormi.Asa se spune.Cum ar fi?"
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu