Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

22 decembrie 2012

Irina Binder citate din “Fluturi”


 

Sunt oameni care, atunci când intră în viaţa ta, vin cu toată încărcătura trecutului lor. Vin cu dezamăgiri, cu dureri, cu complexe şi cu lupte interioare, iar toate acestea, in mod inexorabil vor deveni şi ale tale.

Timpul separă prietenii de străini. Separă oamenii de persoane. Separă iubirea de iluzii. Separă visele de coşmaruri. Separă grijile de închipuiri. Separă teama de îndrăzneală. Trebuie doar să avem răbdare ca lucrurile să se întâmple aşa cum trebuie şi atunci când trebuie.

Am învăţat că a aştepta după alţii înseamnă timp pierdut şi amânări inutile. Am învăţat că nu are rost să mă zbat să fac parte dintr-o viaţă în care nu sunt dorită şi nici să rămân în locuri unde nu mai am niciun rost.

Eu nu cred că Dumnezeu vrea să îl slăvim fără măsură, nici să-i dovedim credinţa şi devotamentul postind şi mergând frecvent la Biserică. Eu cred că tot ceea ce vrea de la noi este să ne iubim unul pe celălalt.

Se spune că numai Dumnezeu are dreptul să ne judece. Nu ştiu de ce am impresia că tocmai El nu ne judecă, ci doar ne înţelege şi ne iartă neobosit.

Prefer adevărul care doare decât minciuna care vindecă.

Dragostea înseamnă să înţelegi fără explicaţii, să crezi fără dovezi, să auzi fără cuvinte, să vezi cu ochii închişi, să simţi fără atingeri.

Dacă pe noi ne frustrează şi ne doare răutatea şi indiferenţa oamenilor, oare Dumnezeu ce simte privind spectacolul lumii?

 
N-aveam nimic atunci când ne aveam pe noi şi totuşi aveam totul!

Viaţa nu te întreabă niciodată dacă eşti pregătit sau nu de o nenorocire. Nu îţi dă niciun preaviz şi niciun avertisment înainte să te surprindă cu un necaz, care să îţi prăbuşească întreg universul.

Nimeni nu va pune nevoile tale pe primul loc, dar orice nimeni va avea pretenţia ca tu să pui nevoile sale pe primul loc.


Eu
Am fost altfel decât s-a văzut...
Nu oricine-a vrut să mă cunoască.
Iar de unii, care, să mă ştie-au vrut
Eu m-am protejat purtând o mască.


Am iubit pe cine nu m-a vrut
Şi am părăsit pe cine m-a iubit
Am greşit cui nu m-ar fi rănit
Şi-am iertat pe cine n-a greşit

Am găsit ce nu am căutat
Şi am căutat ce e de negăsit
Am crezut în ce n-a existat
Şi de adevăr prea des m-am îndoit.

 
Te-am căutat
Te-am căutat prin paturi ademenitoare
Crezând c-am să te pot uita uşor
Dar cum să poată un altul, oarecare
Să îmi aline nesfârşitul dor?

Te-am căutat în alţii câteodată
Crezând c-am să te pot înlocui
Dar nu pot toţi bărbaţii laolaltă
Să mă iubească, cum doar tu mă poţi iubi!

Te-am căutat în fiecare noapte
Şi-apoi în fiecare răsărit...
Te-am căutat în strigăte şi-n şoapte
Dar nicăieri şi-n nimeni nu te-am mai găsit!


 

2 comentarii:

  1. Multumesc cu toata inima pentru ca ati transmis lumii gandurile mele!
    Dumnezeu sa va daruiasca pace si iubire!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru frumusetea gandurilor Dumneavoastra!Ador sensibilitatea sufleteasca,delicatetea oamenilor frumosi si candoarea si lumina pe care o emana din privirea lor...Postez pe blogul meu despre frumusetea iubirii,pentru ca iubirea este viata...asta am intalnit in "Fluturi".Va doresc lumina,iubire si armonie,in suflet si in ganduri si intelepciunea de a gasi puterea pentru a merge intotdeauna mai departe!P.S.Cartea a fost cadoul pe care mi l-am facut de primul Craciun sarbatorit impreuna cu fiica mea.Am avut sentimentul ca voi citi ceva magic si de basm...

    RăspundețiȘtergere