Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

15 decembrie 2012

Drumul femeii spre iubire de Sine


 

Primul pas in viata mea spre descoperirea Iubirii de Sine a fost sinceritatea completa, adica: sa pot sa ma privesc, sa pot sa-mi accept slabiciunile, temerile, fricile, convingerile, nemultumirile, asteptarile, proiectiile, calitatile, modul in care fac ceea ce fac, aprecierile celorlalti. Absolut totul.

Drumul femeii spre iubire de Sine

Eu asta simt ca e adevarata Iubire de Sine: in momentul in care descoperi ca dincolo de ceea ce vezi tu zilnic in oglinda, este o forta care te ghideaza de acolo, dinauntrul inimii tale. Iar cand descoperi aceasta forta si iti descoperi iubirea fata de ea, intelegi ca e alaturi de tine si ca te sustine, intreaga viata ti se transforma cu adevarat.

Primul pas in viata mea spre descoperirea Iubirii de Sine a fost sinceritatea completa, adica: sa pot sa ma privesc, sa pot sa-mi accept slabiciunile, temerile, fricile, convingerile, nemultumirile, asteptarile, proiectiile, calitatile, modul in care fac ceea ce fac, aprecierile celorlalti. Absolut totul. Sa ma uit la Tania, la manifestarea mea, sa ma uit la modul in care isi traieste Tania viata si sa fiu complet sincera cu mine. In momentul in care am putut fi complet sincera, atunci am putut sa ma vad, am putut sa inteleg care este calea mea: de ce fac lucrurile pe care le fac? De ce le fac in modul în care le fac?... iar in clipa in care am descoperit aceste lucruri si am facut pace cu ele, le-am acceptat si-am inteles profunzimile lor, vazand esenta din spatele lor, atunci am putut sa realizez ca sinceritatea completa este lucrul care ne leaga.

Este lucrul care ne uneste pe noi doua, care trece dincolo de separarile umane si ne apropie, ne lasa vulnerabili. Insa, este o vulnerabilitate divina, o vulnerabilitate in care intelegi ca acolo ai cea mai mare putere, pentru ca stii Cine Esti, pentru ca Stii Cine e cel de langa tine, si ramai complet sincera cu trairile tale, cu reactiile tale, cu perceptiile fata de el, si poti sa spui intotdeauna lucrurile exact asa cum sunt, fara sa recurgi la scheme, fara sa recurgi la masti, fara sa recurgi la alte intentii ascunse.

Si ei bine, asa ajungi la Iubire de Sine, asa ajungi sa descoperi Cine Esti cu Adevarat: ramanand complet sincera de la Nivelul Inimii Tale. Sa-ti dai seama ca totul e ok, si sa renunti la a mai avea nevoie de atata aprecieri, de a mai avea atata nevoie de a avea dreptate, sa renunti de a mai trai la acest nivel egotic, acest nivel orgolios, acest nivel care te separa de ceilalti, care te tine in suferinta si in tristete.

Fii ceea ce esti tu, fara sa vrei sa fii altcineva, pentru ca oricum esti Totul. Fii ceea ce esti Tu, traieste ceea ce simti sa traiesti si da mai departe trairea ta autentica, pentru ca asa se transforma lumea, asa se petrece trezirea constiintei umane.

Al doilea pas catre Iubirea de Sine a fost Puterea Generozitatii - generozitatea neconditionata.

Atunci cand am putut sa daruiesc fara sa ma uit daca primesc ceva in schimb, sa daruiesc poate un zambet, sa daruiesc poate timpul, atentia mea sau sa daruiesc de multe ori accesul gratuit la multe dintre programele pe care le fac. Sa daruiesc. Sa Fiu. Sa ma daruiesc pe Mine. Cand am putut face acest lucru, intreaga mea viata s-a schimbat si atunci am inteles ce e iubirea adevarata, ce e dragostea nelimitata, dragostea nesfarsita. Atunci am putut face trecerea de la acea iubire egotica (o iubire care avea si ea rolul ei, dar avea atasate de ea multe lucruri care ma conduceau la durere, la nesinceritate si la neautenticitate).

Si apoi am inteles ca atunci cand pui iubirii conditii, atunci nu mai e iubire, atunci e altceva: e atasament, e dorinta, e asteptare, e altceva.

Dar am putut sa descopar iubirea - Iubirea de Sine - prin sinceritate, prin generozitate, prin a ramane ferma si demna inimii mele, prin a putea sa ma uit la mine, la reactiile mele, sa ajung in societate, sa ajung in alte medii, sa ma observ si sa inteleg ca e ok sa fiu exact asa cum sunt si ca imi fac rolul perfect potrivit exact acolo unde sunt si facand exact ceea ce fac. Am descoperit iubirea de sine cand am simtit cum isi face Dumnezeu lucrarea prin mine intr-un mod perfect de fiecare data.

Iubirea de Sine e profunda. Iubirea de Sine se descopera fiind constienta in propria ta Viata.

Eu pot vorbi enorm acum despre Iubirea pe care am descoperit-o eu, de Iubirea de Sine asa cum o vad eu in viziunea mea, asa cum o simt eu, asa cum o traiesc eu. Dar, am invatat ca tot ceea ce spun poate fi valabil doar pentru mine sau doar pentru momentul de acum. Eu te invit sa te privesti, te invit sa te uiti in oglinda, sa incerci sa vezi nevazutul, sa admiri si sa iubesti nevazutul, te invit la o calatorie a ta cu tine, de regasire, de desavarsire si de sinceritate.

Pentru ca in momentul in care poti face acest lucru, atunci descoperi singura ce inseamna Iubirea de Sine, cum se traieste ea, cum se simte ea, ce transformari iti aduce in corpul tau, in viata ta, in relatiile tale cu ceilalti, in modul in care iti traiesti viata. Se petrec niste lucruri extraordinare, dar lucrurile astea doar se simt.

Eu una te pot invita doar la sinceritate completa, la generozitate neconditionata, te pot invita sa iti traiesti viata de la nivelul inimii, sa traiesti un pic mai prezent, un pic mai constient, un pic mai responsabil. Si bucura-te de calatorie. Bucura-te din plin de tot ceea ce traiesti, pentru ca vei ajunge la un moment dat in care iti vei da seama ca viata ta se petrece doar in Aici si in Acum.

Degeaba alergi de dimineata pana seara, degeaba iti doresti o multime de lucruri, daca uiti sa te bucuri de tine, de fiecare lucru care se petrece in viata ta, de fiecare simtire, de fiecare traire, de fiecare om. Da-ti acest drept. Ofera-ti dreptul sa te bucuri de viata ta in Acum si in Aici.

Pentru ca facand acest lucru nu vei descoperi doar Iubirea de Sine, nu doar libertate, nu doar autenticitate, dar vei descoperi compasiunea si bucuria adevarata, o bucurie durabila, o bucurie care vine din tine. Vei descoperi o abundenta ce nu se refera la abundenta materiala (de la źi ea vine automat in viata, pentru ca este o consecinta a trairii tale interioare), dar vei descoperi o abundenta de "de toate".

Dar, mai mult decat atat, vei dobandi puritate. Pentru mine una, puritatea sufletului meu, puritatea vietii mele e cea care imi da cea mai mare claritate, cea mai mare forta interioara, cea mai mare intelepciune. In momentul in care simt ca mi-am pierdut puritatea, mi-am pierdut Iubirea de Sine. Inseamna ca am plecat putin de Acasa. Si asta e busola mea: Puritatea inimii mele e busola vietii mele.

Cand descoperi Iubirea de Sine, il descoperi pe Dumnezeu in tine.

Asadar, te invit, asa cum spuneam mai devreme, la a-ti incepe propria ta calatorie de regasire. Si fa-o asa cum simti tu, in ritmul si in modul tau. Si bucura-ti sufletul in fiecare zi. Bucura-ti inima.

Sa fii binecuvantata!

Cu dragoste,
Tania Tita!


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu