Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

10 august 2015

Dacă trebuie să alegi, nu mă alege pe mine


Dacă vreodată va trebui să alegi între mine și oricine altcineva, nu mă alege pe mine. Bărbatul de lângă mine nu va trebui să aleagă. Bărbatul de lângă mine va ști de ce sunt lângă el, va ști de ce sunt capabilă și va rezona cu mine chiar și în forurile sale cele mai intime.
Când am ales să mă opresc într-un loc, am făcut-o pentru că am văzut în bărbatul ăla o scânteie. Dacă aleg să îmi continui drumul este pentru că probabil momentele de fericire alături de acel bărbatul nu compensează momentele de nefericire. Dacă aleg să îmi continui drumul este pentru că bărbatul meu nu a înțeles că l-am pus pe el înaintea mea cu fiecare compromis pe care l-am făcut, nu a înțeles că uneori l-am protejat pe el pentru că am simțit că eram mai puternică decât era el în acel moment, nu a înțeles că dragostea mea pentru el a venit ca o alegere pe care am făcut-o clipă de clipă și nu a înțeles că toate astea nu îi sunt oferite pentru că i se cuvin, ci pentru că femeia de lângă el e completă și poate oferi iubire pentru că se iubește pe sine în primul rând.
Dacă vezi un bărbat lângă mine, înseamnă că am ales să îl iubesc cu calități și defecte, înseamnă că am încredere în el, înseamnă că i-am văzut și îngerii dar și demonii ascunși în colțurile întunecate ale sufletului lui.
Eu nu trebuie să demonstrez nimănui nimic. Îmi este suficient să mă cunosc pe mine însămi și să îmi cunosc fiecare centimetru pătrat al sufletului meu. Îmi cunosc calitățile și defectele. Îmi exersez calitățile zi de zi, în timp ce lucrez cu fiecare defect surprins astfel încât să-l pot elimină. Sunt o ființă completă, pe care nu o poți ține alături prin tertipuri, ci care alege să îți rămână alături. Bărbatul de lângă mine va ști că sunt un spirit sălbatic ce nu poate fi îmblânzit, însă dintre toți am ales să îi fiu loială lui. El este acolo atât timp cât sufletele noastre vor sta unul în fața celuilalt fără secrete, armonizându-se într-un echilibru perfect.
Nu caut o relație de-o lună, de-un an sau de zece. Caut relația care mi se va întipări în fiecare particulă a sufletului, caut relația în care amândoi ne vom dezvolta și vom deveni mai buni împreună, având în permanență grijă unul față de celălalt. Bărbatul de lângă mine nu va fi jumătatea mea, pentru că sunt completă. Nici eu nu voi fi jumătatea lui, pentru că și el este complet. Bărbatul de lângă mine va fi echilibrul meu, ne vom completa și susține reciproc nu pentru a construi o relație, ci pentru a sălta pe o treaptă mai înaltă sufletele noastre.
Așa că, dacă te întrebi ce să alegi între mine și orice altceva, nu mă alege pe mine. Sufletul meu pereche nu se va întreba ce să aleagă.
 Guest post by Maria Negru

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu