Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

10 august 2015

Adevar si Provocare: 34 de intrebari pe care sa i le adresezi persoanei iubite!


In relatiile noastre amoroase facem adesea greseala fatala de a nu comunica deschis. Lealyn Poponi ne atrage atentia acestui fapt si a elaborat un set de 33 de intrebari ajutatoare in dinamica oricarui cuplu.

De ce nu suntem mai sinceri unul cu celalalt? De ce nu pastram vie curiozitatea aceea pe care o aveam la inceput de a ne descoperi, de a afla micile secrete ale sufletului fiecaruia?
Cartea sinceritatii este cea mai sigura metoda prin care putem crea relatii intense si de durata.
Lealyn Poponi ne propune 34 de teme de discutie cu partenerul de viata:
1. Ce lucruri pe care le spun sau fac te fac sa te simti iubit/a?
2. Ce te-a atras initial la mine?
3. Care este gestul favorit pe care il fac atunci cand facem dragoste?
4. Te ating destul de mult?
5. Te complimentez destul de mult?
6. Cand/Cum te fac sa te simti special/a?
7. Cand/ In ce fel te fac sa te simti special/a?
8. Ai vreo proiectie sexuala despre care nu mi-ai spus si ai vrea sa imi spui?
9. Ce te sperie cel mai mult in legatura cu relatia noastra (daca exista asa ceva)?
10. Care este cel mai placut lucru legat de relatia noastra?
11. Cum te pot ajuta sa iti mentii individualitatea?
12. Gandeste-te la ce impresie ti-am lasat atunci cand ne-am cunoscut. Ce s-a intamplat de atunci?
13. Crezi ca este ceva fata de care nu am fost 100% credincios/asa?
14. Daca ai putea schimba o parte a corpului tau, care ar fi aceea?
15. Care este cel mai dureros lucru pe care l-am spus sau facut?
16. Spune-mi ceva ce ti-ai dori sa fac in timp ce facem dragoste.
17. Ce iti place cel mai mult in legatura cu trupul meu? Cu mintea mea?
18. Spune-mi ceva ce fac si te irita.
19. Spune-mi ce ma face special/a spre deosebire de ceilalti oameni.
20. Cand ne-am intalnit, cat timp credeai ca vom fi impreuna? Cat timp crezi ca vom fi impreuna acum?
21. Ce simti cand suntem departe unul de celalalt?
22. In ce mod am adus ceva nou in viata ta?
23. In ce fel contribui la viata ta?
24. Ce crezi ca m-a atras la tine?
25. Ce gandesti atuci cand ma vezi vorbind cu o persoana atragatoare (posibil rival/a)?
26. Cum iti pot arata mai bine, sprijinul meu?
27. Te-ai ingrijorat vreodata ca te-as putea insela?
28. Te-ai gandit vreodata sa ma inseli?
29. Cand ma admiri cel mai tare?
30. Ai incredere in sentimentele mele pentru tine? Ce pot sa fac ca sa sporesc increderea ta?
31. Crezi ca petrecem prea mult timp impreuna? Prea putin?
32. Este relatia noastra mai putin interesanta decata atunci cand ne-am cunoscut? In ce mod?
33. Care este cea mai mare frica a ta?
34. Cand te simti cel mai plin/a de viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu