Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

12 august 2015

Confesiuni: Strigatul unei femei neiubite!



Da, stim cu totii cum este cu dragostea. Vazuta din afara totul pare frumos impachetat. Dincolo de fizic insa, in sufletul tuturor se da o batalie crunta.

Sentimente de frustrare, agonie, dar si dragoste nemasurata. Asa se intampla si cu mine. Am sa-mi spun Iulia, intotdeauna mi-a placut numele asta. 

Iubirea pe care o port niciodata nu mi-a fost impartasita, desi barbatul pe care il iubesc imi este alaturi. Ei, da? Cum sa suferi daca ai langa tine barbatul pe care il iubesti? Exista si doare mai rau decat orice. Dragostea in doi, insa pustie. In care unul da, iar celalalt doar primeste. 

Te-ai intreba oare de ce mai stai intr-o astfel de relatie? De ce nu renunti? Pentru ca pur si simplu nu este usor. Cand el te ignora, parca tu vrei mai mult. Cand el iti ofera, parca tot vrei mai mult. Niciodata nu este complet. O zi fericita cu el, este o zi magica, dar stiu ca urmeaza saptamani sau chiar luni in care voi suferi. Imi spun de multe ori ca asa este el. Asa stie sa iubeasca. Pe mine, dar si pe altele. 

Da, m-a inselat in repetate randuri. Iar eu l-am iertat. Pur si simplu nu pot. Ati spune ca sunt o proasta, ca nu pot sa imi vad de viata! Dar oare voi ati iubit vreodata? Pentru mine, dragostea pentru el ma face fericita. Sunt uneori implinita ca il iubesc, alteori il urasc si simt ca anii sunt pierduti langa el. Niciodata nu sunt multumita si pana la urma ajung sa ma condamn chiar pe mine. Imi spun de multe ori ca eu sunt vinovata pentru dragostea, dar si suferinta ce le port in suflet. 

De multe ori sunt rationala, insa cu inima nu ma pot pune niciodata. Am vrut sa renunt in repetate randuri la el, dar niciodata n-am avut curajul. 

De la el am invatat multe, fara sa imi spuna nimic. Comportamentul lui dual m-a invatat sa fiu independenta in viata de zi cu zi, sa fiu atenta la detalii, caci este un escroc sentimental fara scrupule, cu o inteligenta malefica. Te joaca pe degete si te face sa crezi ca realitate ta este cu totul deformata. 

Realitatea lui este intotdeauna perfecta. L-am prins de atatea ori cu minciuna, insa de fiecare data m-a facut sa cred altceva. 

Ma simt singura intr-o relatie perfecta. Sunt femeia neiubita, de barbatul pentru care ar face orice. Neiubita, dar totusi prinsa intr-o dragoste toxica, care pe mine ma tine izolata in frustrari, pe care le realizez, insa pe care nu le pot invinge, caci nu am curajul sa ii spun STOP. 

M-am intrebat de multe ori ce vreau eu de fapt. Sa fiu singura langa omul pe care il iubesc sau sa fiu fericita langa un om care ma iubeste? Nici eu nu stiu, insa caut raspunsuri, care mi se pare ca pleaca tot mai departe...

Simt ca a venit in viata mea cu un scop. Acela de a ma inspira, dezvolta si... probabil ca sa il pierd intr-o buna zi... Iar din el sa imi ramana o amintire pe care sa o port cu mine langa barbatul care ma va face cu adevarat fericita.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu