Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

29 octombrie 2014

“O femeie îndrăgostită este o sclavă care-și pune bărbatul în cătușe”


 Despre femei, dragoste și tipare, cu zâmbetul pe buze.

Un bărbat trebuie să aibă o femeie pentru a-l împiedica să se gândească prea mult la femei în general.

Femeile nu se căsătoresc întotdeauna spre a fi fericite. Ele se căsătoresc adesea pentru a fi femei măritate și nu domnișoare.

O femeie îndrăgostită este o sclavă care-și pune bărbatul în cătușe.

Femeia nu e inferioară bărbatului și nici superioară lui, dar despre egalitate nici nu poate fi vorba.

Dragostea înfrumusețează toate ideile și justifică toate obrăzniciile.

Prima dragoste nu e altceva decât o mică nebunie și o mare curiozitate.

Femeile sunt ca traducerile: cele frumoase nu sunt fidele, iar cele fidele nu sunt frumoase.

Pentru cei care au o mare putere de a iubi, dragostea nu constituie preocuparea de căpetenie.

Dansul este o exprimare verticală a unei dorințe orizontale.

Nu există o modalitate corectă de a părăsi pe cineva. Părăsirea nu este corectă prin ea însăși.

În viață sunt două tragedii. Una e să-ți pierzi dorința inimii. Cealaltă e s-o găsești.

George Bernard Shaw
(26 iulie 1856 – 2 noiembrie 1950)



Un comentariu:

  1. Sunt în relație cu iubitul meu de acum 2 ani și plănuiam să ne căsătorim curând și dintr-o dată m-a părăsit pentru o altă fată, chiar iubesc acest tip și niciodată nu îmi pot imagina viața fără el. Am încercat în continuare tot posibilul să-l recuper, dar tot efortul meu de a-l readuce în viața mea nu s-a rezolvat. A fost în această zi credincioasă, am întâlnit câteva comentarii pe un site web despre această mare casă de vrăji numită Dr. Chief Wealthy, astfel că multe persoane au susținut că îi ajută să își reînnoiască relația și să-i aducă înapoi, a trebuit să-l contactez pentru că el a fost ultima mea speranță. L-am contactat prin e-mailul său și m-a asigurat că în două zile, prietenul meu va părăsi cealaltă fată și va reveni la mine și a fost o surpriză foarte mare să-l văd pe prietenul meu să se întoarcă la mine după două zile. Sunt atât de fericit astăzi că s-a întors la mine și am reușit acest lucru cu ajutorul șefului Dr. Wealthy, și vă sfătuiesc dacă aveți nevoie și de ajutorul lui, îl puteți trimite pe e-mail la adresa lui wealthylovespell@gmail.com sau îl puteți contacta pe ce-i App 2348105150446

    RăspundețiȘtergere