Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

10 octombrie 2014

“Doar cu inima poți atinge cerul”



Zece gânduri despre iubire.

Sarcina ta nu este să cauți iubirea, ci doar să cauți și să găsești toate barierele dinlăuntrul tău pe care ți le-ai construit singur pentru a te feri de ea.
Iubiții nu se întâlnesc la un moment dat. Ei sunt dintotdeauna unul în altul.
De ce nu vrei ca partea să regăsească întregul, raza, lumina? În inima mea eu conțin universul, în jurul meu lumea mă conține.
Adu-mi aproape buzele tale, astfel încât sărutul tău să-mi trezească sufletul.
Eram zăpadă, tu m-ai topit. Solul m-a băut. Ceață a spiritului meu, eu mă înalț din nou spre soare.
Nu vei putea trăi fără flacără dacă ai cunoscut extazul arderii.
Pe cei care nu simt iubirea ca pe un torent, care nu beau zorile ca pe o ceașcă de ceai, sau care nu-și fac comoară dintr-un apus, pe cei care nu vor să se trezească, pe aceia lăsați-i să doarmă.
Dacă nu vrei să-i simți parfumul, nu intra în grădina iubirii. Dacă nu vrei să te dezbraci, nu intra în torentul adevărului.
Doar cu inima poți atinge cerul.
Fără iubire lumea ar fi neînsuflețită.


Sorin Tudor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu