Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

7 octombrie 2014

Domnilor, dați-ne doar ce ne trebuie!


O poveste începe când găseşti în ea toate lucrurile de care ai nevoie şi se termină când le găseşti pe cele de care nu ai nevoie.
Cu primele sunt de acord. Şi mi se pare normal să le găsesc pentru că le caut. Dar cu cele din urmă? Ce caută ele în viaţa mea? Eu propun să-şi ţină fiecare lucrurile în grădina lui şi să nu iasă cu ele pe tarabă. Că noi, singurei, ne ducem în grădini şi ne alegem ceea ce ne trebuie atunci când vrem să facem o salată. Dacă eu o vreau vegetariană, de ce sare cineva repede să-mi ofere o ceafă de porc?

Aşa e şi în relaţie. Dacă eu vreau de la el doar bucuria, umorul, tandreţea şi puterea, de ce se grăbeşte să-mi dea şi instabilitatea, slăbiciunea, inconsecvenţa, renunţarea? I-am cerut eu aşa ceva? Nu cred, nu-mi amintesc, şi dacă am dat cea mai mică senzaţie că aş fi tentată de aceste lucruri, mă grăbesc să retractez şi să-mi cer scuze dacă am fost interpretată greşit.

Vă rog mult, aşa, în general, domnilor bărbaţi, că femeie fiind, mă adresez vouă: daţi-ne doar ceea ce ne trebuie – emoţii şi sentimente care ne fac frumoase, speciale, care ne ajută să înflorim şi să aducem bucurie celor care ne întâlnesc. E important să ţineţi minte că relaţiile încep cu lucrurile bune şi frumoase, şi se termină cu cele urâte. Aşa că nu ne mai puneţi în coş lucruri care îngraşă, deprimă, indispun, ne urâţesc şi fac lumea mai cenuşie decât e. Lasaţi-ne să iubim sănătos, în ingrediente care nu balonează, nu constipă şi nu îmbolnăvesc sufletul unei femei.

Mirela Retegan
http://www.catchy.ro/


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu