Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

11 iulie 2014

Exista femei care iubesc prea mult



Te intrebi daca exista? Exista! Si inainte sa-mi sari cu replica „Cand iubesti, nu exista prea mult”, am sa-ti spun eu ce inteleg prin „femei care iubesc prea mult”. SI o sa intelegi de ce anume eu ma numar printre ele.
Femei care iubesc prea mult sunt acele femei care isi marturisesc iubirea sincera, atunci cand o simt, fata de cine o simt. Femeile care iubesc prea mult sunt cele care pun sinceritatea fata de sine si eliberarea ei mai presus de reactii, raspunsuri si rezultate.
Femeile care iubesc prea mult, iubesc asa cum simt, cat simt, fara sa tina cont de sentimentele celui pe care il iubesc. Iubesc, chiar daca nu sunt iubite asa cum ar vrea, pe masura sentimenlor si iubirii pe care o daruiesc celuilalt.
Femeile care iubesc prea mult ofera barbatului libertatea de a alege ceea ce este mai bine pentru el, de a alege propria fericire. Sunt femei care iubesc prea mult atunci cand elibereaza barbatul, lasandu-l sa-si traiasca viata si fericirea asa cum cred si simt.
Sunt femei care iubesc prea mult atunci cand fericirea barbatului este parte din fericirea lor, a femeilor, cand se bucura sincer pentru linistea, bunastarea, pacea si iubirea ce o traieste alaturi de altcineva.
Iubesti prea mult cand iubesti fara sa ceri aceeasi iubire, fara sa ceri dovezi si motive, fara sa pui conditii, fara sa controlezi, fara sa te ascunzi si sa-ti ascunzi iubirea.
Asadar, in momentul in care am renuntat la acest barbat, am renuntat la el, dar nu si la iubirea ce o simt, caci ea ramane, s-a inradacinat, dar stiu ca ea e acolo cu scop vindecator. In momentul in care am renunta, am plecat din povestea asta – cand am simtit ca o lungesc fara rost, am renuntat pentru ca il iubesc prea mult.
Sunt cea care il iubeste, dar pentru care fericirea lui este mai presus de dorinta a mea. Sunt una din acele femei care iubesc prea mult pentru ca este important pentru mine ca lui sa-i fie bine- langa mine nu, dar langa o alta femeie care sa-l iubeasca asa cum merita, cu siguranta da.
Sunt una din acele femei care iubesc prea mult, caci mai presus de corp, de nume si orice altceva, este sufletul lui, iar sufletul lui il pot iubi intotdeauna fara sa atentez la fericirea lui.
Cum poti sa iubesti prea mult? Iubesti prea mult cand esti atent si la celalalt, nu doar la tine, cand fericirea lui, binele lui superior este mult mai important pentru tine..decat orice poveste de iubire in care tu sa joci rolul printesei care-i cucereste inima printului.
Dar pana sa ajung sa inteleg ca iubirea inseamna altceva: eliberare si libertate, pana sa inteleg ca iubirea pentru el are alt rol si se manifesta altfel, are beneficiile ei si ma ajuta mai mult asa, m-am tot intrebat „De ce nu eu?” „De ce nu pe mine?” etc. Acum am inteles.
De cateva luni bune, doar mi-e dor de prietenul din acest barbat, de omul care avea mereu o vorba buna pentru mine, de cel care ma bucura enorm si atunci cand imi scria sau ma suna. Mi-e dor! Dar o sa-mi treaca.
Fericirea mea..este doar a mea.
Eu trebuie sa iau doar partile bune, doar ceea ce mi-e benefic, doar ceea ce ma ajuta sa cresc, sa evoluez. Eu am fericirea mea. Eu sunt fericirea mea, doar eu sunt aia. Si asa ar fi fost si daca aceasta poveste ar fi avut un alt deznodamant.
Eu trebuie inca sa lucrez la fericirea mea. Trebuie sa iubesc si sa ma iubesc, indiferent daca va fi un el sau nu va fi un el alaturi de mine.
Fericirea mea poarta un nume: Laura
Eu stiu si simt ca am invatat sa fiu fericita singura. Sunt fericita singura, caci nu am nevoie de un barbat pentru asta. Fericirea mea nu inseamna bani si partener, fericirea mea insemn EU – sa fiu eu oricand, sa simt si sa imi urmez vocea interioara. Daca eu sunt fericita singura, voi fi fericita si in cuplu. Intr-un alt cuplu, la momentul potrivit. Pana atunci mai am de lucru cu mine, mai am de lucru la fericirea mea.
Iubirea este libera si trebuie lasata libera. O iubire libera este o binecuvantare, o iubire libera iti va aduce intotdeauna iubire libera. Liber la daruit si primit iubire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu