Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

16 iulie 2014

Billy Mills: SECRETUL FERICIRII pe termen lung


Billy Mills a castigat una dintre cele mai impresionante curse de alergari care s-au tinut vreodata in istoria Jocurilor Olimpice. Afla de la Billy Mills, astazi speaker motivational si autor, cum toate dorintele sale au devenit realitate desi nu a primit nimic din ceea ce si-a dorit.

Billy Mills (Makata Taka Hela), un indian american apartinand tribului Oglala Lakota (sau Oglala Sioux) din Rezervatia indiana Pine Ridge (statul Dakota de Sud al Statelor Unite) este faimos in istoria sportului ca fiind primul atlet american care a castigat vreodata medalia olimpica de aur pentru cursa de 10 000 de metri.

La Jocurile Olimpice din 1964 tinute la Tokyo, Billy Mills a castigat ceea ce comentarii sportivi au numit “cea mai senzationala cursa de alergari care a avut vreodata loc in istoria Jocurilor Olimpice”. Nimeni nu se astepta ca un sportiv anonim sa invinga cei mai cunoscuti si medaliati atleti alergatori ai lumii… Astazi, Mills este un speaker motivational renumit, autor si filantrop, dar si activist pentru drepturile tinerilor indieni americani si o sursa de inspiratie pentru noi toti. Va prezentam un fragment din cartea acestuia "Wokini: Your Personal Journey to Happiness and Self-Understanding". Scrierile sale sunt si ele o inspiratie...
Billy Mills: Secretul fericirii pe termen lung
In tineretea mea am respectat lumea si viata, nu aveam nevoie de nimic altceva decat de pacea inimii
Si cu toate acestea, netinand seama de mie insumi, m-am schimbat si am crezut in minciunile lui Iktumi.
Parea ca stie tot adevarul, mi-a promis sa ma faca fericit.
M-a facut sa-i cer lui Wakantanka bogatie, sa am putere,
Mi s-a dat saracie ca sa imi gasesc taria interioara.
Am cerut faima pentru ca altii sa ma stie,
Mi-a dat anonimat ca sa ma stiu pe mine insumi.
Am cerut o persoana pe care sa o iubesc, ca sa nu mai fiu niciodata singur,
Mi s-a dat viata unui pustnic ca sa invat sa ma accept pe mine.
Am cerut putere ca sa pot sa realizez,
Mi s-a dat slabiciune ca sa invat sa ascult.
Am cerut sanatate ca sa duc o viata lunga,
Mi s-a dat boala ca sa apreciez fiecare minut.
Am rugat-o pe Mama Pamant sa-mi dea tarie ca sa fac ce vreau eu, in felul meu,
Mi s-a dat slabiciune ca sa am nevoie de Ea.


Am cerut sa traiesc fericit ca sa ma pot bucura de viata,

Mi s-a dat viata ca sa pot sa traiesc fericit.
Nu am primit nimic din tot ce am cerut, cu toate acestea toate dorintele mele au devenit realitate.
In ciuda mea si a lui Iktumi, visurile mele au fost implinite,
Sunt mai bogat si mai binecuvantat decat am sperat vreodata,
Iti multumesc, Wakantanka, pentru tot ceea ce mi-ai dat.
“Viata mea este un dar care mi-a fost dat mie de catre Creatorul meu. Ce fac cu viata mea este darul pe care il dau inapoi Creatorului. Mi s-a spus in mod constant si am fost provocat sa imi traiesc viata ca un razboinic. Ca un razboinic, iti asumi responsabilitatea pentru tine insuti. Razboinicul este umil. Si razboinicul invata puterea de a darui. Dumnezeu mi-a dat abilitatea. Restul depinde de mine. Sa crezi. Sa crezi. Sa crezi…” (citat Billy Mills)
✯✯✯ Urmariti mai jos una dintre cele mai faimoase si surprinzatoare curse de alergari din istoria atletismului, un triumf asupra adversitatii. Acel "Look at Mills, look at Mills" ("Uita-te la Mills, uita-te la Mills") ne da parca si astazi fiori :)...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu