Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

2 iulie 2014

DIALOG CU DUMNEZEU. O conversatie extraordinara despre cum sa nu renunti niciodata



Nu renuntati niciodata - acesta este mesajul acestei superbe povestiri. Inarmati-va in schimb cu rabdare si incredere in viata, in creatie si in scopul fiecaruia dintre noi pe pamant. Restul... va veni pentru fiecare la momentul si timpul potrivit.

Aceasta povestioara interesanta circula de ceva timp in lumea internetului si nu doar ca va va pune pe ganduri, dar va va schimba perceptiile asupra vietii. Deoarece contine un mesaj puternic, emotionant si motivational, merita citita si data mai departe. Chiar daca uneori nu vedem acest lucru, in ciuda diferentelor dintre noi, divinitatea ne iubeste pe toti in mod egal. Nu renuntati niciodata… acesta este mesajul acestei superbe povestiri. Inarmati-va in schimb cu rabdare si incredere in viata, in creatie si in scopul fiecaruia dintre noi pe pamant… Restul… va veni pentru fiecare la momentul si timpul potrivit.
Feriga si bambusul. O poveste despre cum sa nu renunti niciodata...


Intr-o zi am decis sa renunt...

Am decis sa renunt la jobul meu, la relatia mea, la spiritualitatea mea… Am vrut sa renunt la viata mea.
M-am dus in padure pentru a avea o ultima conversatie cu Dumnezeu.
“Doamne”, am intrebat. “Poti sa-mi dau un motiv bun ca sa nu renunt?” Raspunsul lui Dumnezeu m-a luat prin surprindere…
“Uita-te in jur”, a spus. Vezi feriga si bambusul?
"Da", am raspuns.
Cand am plantat semintele de feriga si de bambus, am avut mare grija de ele. Le-am dat lumina, le-am dat apa. Feriga a crescut repede din pamant. Verdele ei stralucitor a acoperit pamantul. Cu toate acestea, din semintele de bambus nu a iesit nimic. Insa nu am abandonat bambusul.
In cel de-al doilea an, feriga a crescut si mai mare, si mai bogata… Din nou, din samanta de bambus nu a iesit nimic. Insa nu am abandonat bambusul, a spus.

In cel de-al treilea an, tot nu iesea nimic din seminta de bambus. Insa nu am abandonat bambusul.
In cel de-a patrulea an, iarasi, din samanta de bambus nu iesea nimic. Dar nu am vrut sa renunt, a spus.
“Apoi, in cel de-al cincilea an, o mladita a iesit din pamant. Comparativ cu feriga, era in mod evident mica si insignifianta… Insa dupa numai 6 luni, bambusul s-a inaltat pana la 30 de metri inaltime.
In toti acesti cinci ani, bambusul si-a dezvoltat radacinile. Radacinile sale au crescut. Aceste radacini l-au facut puternic si i-au oferit lucrurile de care avea nevoie pentru a supravietui. Nu as da niciuneia dintre creatiile mele o provocare careia nu ar putea sa-i faca fata.”


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu