Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

11 noiembrie 2012

Un Inger la aniversare




Pentru ca astazi am adaugat inca un trandafir in buchetul vietii,pentru ca astazi este prima aniversare din viata mea cand m-am trezit pentru ca am simtit doua manute ce-mi mangaiau fata,am decis sa fac aceasta postare pentru imensa bucurie si fericire ce o simt din clipa cand am fost binecuvantata cu aceasta minune mica,ingerul meu alb,pe care o privesc in fiecare zi cum creste si-mi zambeste, dandu-mi puterea si energia de a merge intotdeauna mai departe....


                             Te iubeste mami mult,mult,Maria!

 

Îngerul

A fost odată un copil pe cale să se nască.
Într-o zi, el L-a întrebat pe Dumnezeu:
- Știu că mâine mă vei trimite pe Pământ, dar spune-mi, te rog, cum voi supraviețui eu acolo, așa mic și neajutorat?
Dumnezeu i-a raspuns:
- Dintre miile de îngeri, am ales unul pentru tine. Te va aștepta și va avea grijă de tine.
- Dar aici, în Rai, eu nu fac altceva decât să cânt și să zâmbesc. De asta am nevoie ca să fiu fericit!
Dumnezeu i-a răspuns:
- Îngerul tău va cânta pentru tine, în fiecare zi. Ii vei simți iubirea și vei fi fericit.
- Și, spuse copilul, cum voi înțelege ce îmi vor spune oamenii, dacă eu nu știu limba lor?
- Asta e simplu, răspunse Dumnezeu, îngerul tău îți va spune cele mai frumoase și mai dulci cuvinte pe care le vei auzi și, cu multă răbdare și grijă, îngerul tău te va invăța să rostești cuvinte.
Copilul privi către Dumnezeu si spuse:
- Și ce voi face, când voi vrea să vorbesc cu Tine?
Dumnezeu îi zâmbi copilului și-i spuse:
- Îngerul tău te va învăța cum să te rogi.
Copilul adăugă:
- Am auzit că pe Pământ sunt și oameni răi. Cine mă va ocroti?
Dumnezeu răspunse:
- Îngerul tău te va apăra, chiar cu prețul vieții sale!
Întristându-se, copilul zise:
- Dar eu voi fi mereu trist, pentru că nu Te voi mai vedea.
Dumnezeu îi răspunse:
- Îngerul tău îți va vorbi continuu despre Mine și te va învăța calea spre Mine, deși Eu voi fi cu tine, întotdeauna.
În acel moment, era atâta liniște și pace în Rai, încât se auzeau vocile de pe Pământ. În grabă, copilul puse întrebarea, oftând:
- Oh, Doamne, eu trebuie să plec acum; spune-mi, te rog, numele îngerului meu!
- Numele îngerului tău nu are nici o importanță… Tu îi vei spune simplu “Mamă” replică Dumnezeu.

Respectă-ți mama. Iubește-o. Apreciaz-o, sărută-i mâinile în semn de mulțumire și fii mândru că ai o mamă atât de iubitoare și de grijulie!

Autor text: Bruno Ferrero



 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu