Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

15 iunie 2015

Scrisoare deschisa catre Sufletul meu Pereche

Vreau pe cineva care ma poate ierta pentru fiecare cearta. Pe cineva care are nevoie de mine in viata lui. Pe cineva care ma poate face sa alerg pe acel drum care nu se termina niciodata, construit din incredere si rabdare. Pe cineva care sa ma priveasca in ochi si sa se conecteze cu sufletul meu.

O emotionanta scrisoare deschisa a fost publicata recent de Anisha Joshi , editor lifehack.org. Autoarea adreseaza cele mai frumoase cuvinte catre viitorul ei iubit, expunand in acelasi timp modul in care vede dragoste si il percepe pe cel iubit si descriind asteptarile sale de la o viitoare relatie de dragoste. Va invitam sa cititi scrisoarea Anishei de pe lifehack.org, pe care am tradus-o aproape integral:
Scrisoare catre viitorul meu iubit
Dragul meu viitor iubit,
Am avut partea mea de iubiri imature si de sentimente dureroase de inima franta care le-au urmat. Uitandu-ma acum inapoi, simt ca am crescut. Imi stiu prioritatile in viata. Ma cunosc pe mine insami si sunt nebuneste, pasional si profund indragostita de mine.

In acest moment, nu imi doresc pe cineva. Nu vreau sa fac caz in fata prietenilor mei caci am deja o viata extraordinara. Insa intr-o buna zi, in viitorul meu, o sa am nevoie de cineva. De cineva care sa ma completeze si sa ma complimenteze. De cineva care sa aiba incredere in mine. De cineva care sa ma inteleaga. De cineva care sa fie fel de puternic precum vantul ca sa lupte pentru mine. De cineva care sa fie la fel de bland precum briza ca sa ma calmeze. De cineva care sa fie pur si simplu langa mine, fara sa sopteasca cuvinte, cu promisiunea nespusa de a avea cele mai bune conversatii in tacere. De cineva caruia sa-i pot impartasi durerile mele.
Vei fi tu cel care ramane?
Vreau pe cineva care ma poate ierta pentru fiecare cearta. Pe cineva care are nevoie de mine in viata lui. Pe cineva care ma poate face sa alerg pe acel drum care nu se termina niciodata, drum care este construit din incredere si rabdare, care are doar dragoste si nazuinta de a fi cel mai bun pentru ceea ce este mai bun.
Vreau pe cineva care este suficient de indraznet incat sa fure printesa de egoul sau. Pe cineva care sa se uite dincolo de chip si aspectul fizic si sa imi vada adevarata esenta interioara. Pe cineva care sa ma priveasca in ochi si sa se conecteze cu sufletul meu.
Pe cineva care sa imi permita sa fiu stupida si copilaroasa. Pe cineva care, in fiecare zi, inainte de a merge la serviciu, sa ma incurajeze si sa ma faca sa devin mai puternica. Pe cineva care imi poate fi prieten si ma poate sprijini si imi poate intelege felul in care fac lucrurile. Pe cineva alaturi de care sunt libera sa fiu eu insami.
Impreuna vom da o definitie dragostei
Vreau pe cineva care sa poata da o definitie iubirii in viata mea. Iubirea – la fel de pura ca zapada, la fel de pioasa ca divinul, la fel de puternica precum muntii, la fel de frumoasa precum stelele care stralucesc deasupra.
Stiu ca daca sufletul meu pereche exista, o sa il intalnesc in momentul potrivit si in modul potrivit. Prin el si pentru el, o sa ma transform in adevaratul meu eu. O sa fiu schimbata. Insa ceea ce imi place cel mai mult este in mod ironic faptul ca lui nu o sa ii pese daca eu ma schimb sau raman la fel, fiindca o sa ma iubeasca indiferent de acest lucru.

Sunt fericita cu viata mea si cu fiecare zi care trece. Invat noi modalitati de a ma iubi pe mine. Ma bucur sa fiu single deoarece imi permite sa visez la tine in timp ce dau viata propriilor visuri.
Imi doresc ca acelasi lucru sa se intample in mod accelerat odata cu intrarea ta in viata mea.
Indragostita de tine,
Viitoarea ta iubita






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu