Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

14 iulie 2013

Cât de mult te iubesc…


 

De ce mă chinui? De ce nu mă iubeşti? De ce nu eşti lângă mine? Am atâta nevoie de iubire, iar tu mă chinui. Am atâta nevoie să fii lângă mine. Nu pot să fiu lângă tine. Nu se poate. Dacă ai ştii cât de mult te iubesc, ai plânge de bucurie.

De câte ori aţi rostit aceste cuvinte? De câte ori aţi gândit aceste cuvinte?

Pe cer sunt milioane de stele şi fiecare stea este unică. La fel, pe pământ, sunt milioane de oameni, iar fiecare om e unic în felul lui irepetabil de a fi şi a iubi. Însă stelele luminează noaptea, chiar dacă există nopţi în care e greu să crezi în lumină. Eu te iubesc. Atât. Nu vreau şi nu cer nimic. Este foarte greu să înţelegi aceste cuvinte. Este foarte greu să rosteşti aceste cuvinte. Este mult mai uşor să rămâi închis cu o persoana, decât să poţi fi total deschis, chiar dacă simţi ceva pentru persoana respectivă.

Dacă iubirea nu ne mişcă, dragii mei, atunci ce ne mai poate mişca?

Devenim mai uşor agresivi doar pentru că am văzut nu ştiu ce la televizor sau am avut nu ştiu ce problemă la şcoală sau servici. Insă cea mai mare problema nu este aceea de a nu iubi, ci de a nu ştii cum să iubeşti.
Si totuşi… De ce mă iubeşti? Nu înţeleg.
Preferăm să stăm zile întregi supăraţi, răniţi, uneori chiar jigniţi, pentru că nu e aşa cum am vrea noi să fie, pentru că nu înţelegem iubirea celuilalt, justificarea celuilalt.

Evident, în acestă lume materialistă, devenim orbi din cauza acestor bunuri materiale pe care le avem şi din care vrem să avem din ce în ce mai multe. Când respirăm, când mâncăm, viaţa noastră se dezvoltă potrivit situaţiei în care trăim. Le facem pe toate ca şi cum am avea un pistol la tâmpla şi nu înţelegem că timpul are o anumita valoare mai ales pentru iubire.

Ei şi ce. Uite de aia nu pot sa fiu lângă tine.

Proiectele noastre, planurile noastre, preocuparile noastre ne umplu inima şi viaţa zi de zi.
Nu mai am timp de aşa ceva. N-am nevoie de tine. Eu am viaţa mea. Tu ai viaţa ta. Dar asta nu înseamnă ca eu nu am nevoie de iubire. Este destul de ilogic să doreşti să ai apă şi să nu vrei sa te duci după ea la fântână.

Ce înseamnă a iubi? În fiecare zi trebuie să descoperiţi acesta din ce în ce mai profund. Cum? Depinde de voi, de modul în care sunteţi deschişi şi veţi înţelege în inimile voastre profunzimea limbajului iubirii. Vă veţi da seama de ceea ce simţiţi pentru acea persoană. Chiar dacă aveţi dificultăţi, aceasta este un semn că iubirea voastra este înca mică, dar există.

Cu iubire puteţi învinge totul, chiar şi lucrurile imposibile.

Iubirea este cel mai mare dar care există.

Dragii mei, sufletul nu îşi găseşte odihna departe de iubire. Iubiţi cu sufletul dragii mei, şi nu cu trupul. Atunci veţi intelege cuvantul te iubesc. Iubirea îţi aduce bucuria în suflet, îţi dă puterea de-a ierta, te trezeşte în zori cu un zâmbet, îţi alungă tristeţea grea. Iubirea te face să fii mai bun, te ajută să-ţi urmezi al tău drum, iubirea te poartă pe aripi de vis. Iubind vei vedea ce frumoasă e viaţa dacă ştii să o trăieşti. Ce frumos este gândul, dacă ştii să-l împlineşti. Ce frumos e cuvântul, dacă ştii să îl rosteşti. Ce frumos este omul, dacă ştii să îl iubeşti.

Iubirea te învaţă să crezi şi să speri că astazi vă fi mai bine ca ieri.


 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu