Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

2 decembrie 2016

Iubeste cand esti pregatita, nu cand esti singura


Nu cauta iubirea doar pentru ca nu vrei sa fii singura.
Am fost si eu indragostita cu adevarat in urma cu mult timp... prima si singura mea iubire. Cand eram cu el simteam ca lumea mea este mai buna, ca eu sunt mai buna. Apoi am observat ca in timp ce timpul trecea, planurile sale nu se potriveau cu ale mele (mai ales pentru cat de tineri eram). El a inceput sa ma controleze tot mai mult sau poate doar eu am crezut asta. Insa nu am putut fi cu o persoana care nu avea incredere in mine si ma controla la orice pas, asa ca am renuntat.
Dupa ce lacrimile s-au oprit, am inceput sa ma gandesc la mine.
Am inceput sa caut dragoste pentru ca nu voiam sa fiu singura
Stateam la cea mai buna prietena a mea pentru ca nu voiam sa dorm singura. Incercam sa caut si chiar sa fac relatii chiar si atunci cand nu exista nicio sclipire intre mine si barbati. Imi petreceam atat de mult timp incercand sa ma conving ca eram fericit cand de fapt sufletul meu era gol.
Incercam sa ii spun mintii si inimii mele ca nu imi este dor de fostul iubit, incercam sa imi spun ca lucrurile sunt asa, incercam sa nu ma vada nimeni trista, ci din contra. In ochii celorlalti eram cea mai puternica.
Insa ce nu stiam eu atunci este ca nu poti repara cand vrei tu o inima franta. Ai voie sa simti durerea si tristetea pentru atata timp cat simti ca trebuie. Nu ai nicio data de expirare: nu te trezesti intr-o dimineata si iti dai seama ca nu mai ai amintiri, nu mai simti durere, nu mai stii nimic de el.
A invata sa traiesti fara cineva nu este deloc usor. Nu am stiut ce sa fac cu sentimentele mele, am incercat sa fiu atat de puternica la exterior in timp ce sufletul meu plangea cascade.
Apoi s-a instaurat si sentimentul de singuratate - cand te simti singur te gandesti la lucruri irationale. Incepi sa te legi de fiecare persoana care arata un mic interes pentru tine. Nu exista nicio stabilitate, niciun semn de angajament... insa exista o flacara acolo undeva, care iti va tine de cald acum.
Eu am gresit... nu gresiti si voi!
Ar trebui sa fii singur dupa ce pleci de langa cineva, sa fii singur pentru cat timp ai nevoiepentru a te vindeca. Inainte de a incepe o noua relatie, trebuie sa fii gata. Trebuie sa iti dai seama cine esti, cum ai iesit din aceasta relatie, ce iti doresti pe viitor si, cel mai important, ce fel de persoana te poate face fericita.
Stiu cat de mult vrei sa iubesti. Stiu ca iti doresti cu patima sa ai pe cineva care sa fie jumatatea ta. Insa nu te arunca cu capul inainte daca acel cineva nu este dispus sa iti ofere lucrurile de care ai nevoie. Iubirea este simpla, insa este si complicata - dar nu este dificil sa iubesti. Ai rabdare, acel cineva va veni si in viata ta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu