Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

5 decembrie 2016

Scrisoare catre Mos Nicolae


Draga Mos Nicolae,
Nu ti-am mai scris de atata timp…sa zicem ca mi-am schimbat culoarea parului si m-am mai inaltat putin fata de ultima data cand am facut asta. Si da, s-au petrecut multe in viata mea. Poate ca asta este motivul pentru care nu am mai reusit sa gasesc cateva momente in care sa iti scriu doua-trei cuvinte. Sau poate ca asta este scuza
Ma amuza si ma intristeaza in acealasi timp misterul tau. De cele mai multe ori te-am confundat cu bunicul meu (inca nu-mi dau seama ce aveati comun, dar pe undeva, exista o conexiune) si de cateva ori am crezut ca esti de sex feminin si ca ne pacalesti pe toti.
Desi eu nu ti-am mai scris, tu te-ai ocupat de mine.
Acum mi-am dat seama ca tu nu ma vizitezi doar in decembrie. Te-am simtit in toate lunile anului…sau poate erau ajutoarele tale, oricum, intotdeauna ai stiut ce imi doresc si mi-ai adus. Pentru mine, cadourile cele mai frumoase au fost oamenii cu care m-ai binecuvantat si pentru care sunt profund recunoscatoare (poate data viitoare imi trimiti si un p.s. legat de cum as putea sa ma port cu unii dintre ei pentru ca tind sa ma pierd deseori printre ei).
Ma intreb daca acum ne privesti altfel fata de cum o faceai altadata. Oare suntem prea grabiti, fara sa stim incotro ne indreptam? Oare gesturile noastre au devenit atat de mecanice incat uitam sa ne mai ascultam si sufletul? Da, stiu ce cadou imi doresc anul asta: mi-ar placea sa ne ajuti pe noi, oamenii, sa ne privim din nou in ochi. Atat. Daca vei face asta, stiu ca se vor intampla minuni.
Tot acum imi dau seama de ce iti scriu oamenii.
Poate dintr-o dorinta aparent egoista, iti scriu ca sa isi aminteasca de ei insisi. Ca sa se regaseasca, ca sa se observe, ca sa se ierte. Poate ca unii iti scriu ca sa simta ca sunt si ei ascultati de cineva. Dar cei care au uitat sa-ti scrie? Poate ca ei iti vorbesc…sau poate nu…
Si de aceasta data, copiii sunt cei care dau o lectie adultilor. Ei cred in existenta ta si tocmai pentru ca sunt deschisi sa te primeasca, tu stii cum sa le oferi darurile tale.
Stii ceva, Mos Nicolae? Toata lumea arunca in spatele tau liste cu dorinte mai mult sau mai putin materiale. Si nimeni nu se asteapta sa fii cocosat, toti pretind ca trebuie sa primeasca ceva de la tine. Dar noi ce iti oferim in schimb?
Poate ca de ziua ta ar trebui sa reflectam cu totii la ceea ce suntem dispusi sa oferim in aceeasi masura in care ne asteptam sa primim.
Multumesc, Mos Nicolae.
Cu drag,
Andreea


www.damaideparte.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu