Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

13 martie 2015

PUTEREA de a IERTA sau cum sa iti VINDECI singura SUFLETUL




Puterea de a ierta reprezinta puterea de a merge intotdeaua mai departe, inseamna puterea de a-i accepta pe cei din jur si de a-i intelege asa cum sunt ei.

Ce este IERTAREA?
Ce trebuie sa faci pentru a putea ierta pe cineva?
Ce presupune procesul iertarii?
Toate acestea sunt intrebari pe care mi le-am pus cand m-am hotarat sa scriu acest material. Am incercat chiar sa imi dau singura cateva definitii pentru ca, asa cum se aplica in majoritatea cazurilor, cred ca fiecare are propria perceptie asupra acestor lucruri profunde.

M-am gandit ca iertarea este un proces prin care renunti la toate gandurile negative si te incarci cu energie pozitiva.
M-am gandit ca iertarea este procesul de a trece cu vederea greselile celor din jur.
Cateodata poate ca este mai greu, sau cateodata mai usor sa ierti pe cineva sau sa te ierti pe tine.
Imi place sa cred ca IERTAREA inseamna DRAGOSTEIUBIRE!
Nu cred ca iertarea inseamna compasiune fata de cei din jur.
Mai bine decat am reusit eu sa o fac, citatele de mai jos redau cate un strop din puterea inegalabila a sentimentului de iertare. Pentru ca iertarea inseamna si PUTERE.
"Iertarea este forma suprema a iubirii". - Reinhold Niebuhr

"Iertarea este mireasma pe care violeta o lasa pe calcaiul care a strivit-o". - Mark Twain
"Iertand altora, voua insiva va iertati". - Sfantul Ioan Gura de Aur
"Am invatat ca nu este intotdeauna de ajuns sa fii iertat de ceilalti. Cateodata trebuie sa inveti sa te ierti pe tine insuti". - Kathy Kane Hansen
"Inima mamei este un adanc abis la capatul caruia gasesti de fiecare data iertare". - Honore de Balzac

"A ierta este, in esenta, un atribut dumnezeiesc, iertarea omeneasca aparand in consecinta ca inca o proba a prezentei sufletului divin in faptura". - Nicolae Steinhardt

"Iertarea este puterea de a renunta la manie, ura si resentimente si de a descoperi, cu umilinta, nobletea si generozitatea Spiritului". - Shri Mataji Nirmala Devi
"A ierta face bine intotdeauna". - Papa Francisc
"Iertarea este o virtute crestina". - Alexandre Dumas
"Cei slabi nu pot niciodata sa ierte. Iertarea este atributul celor puternici". - Mahatma Gandhi
"Daca nu te-ai iertat tu insuti, cum te-ar putea ierta ceilalti"? - Dolores Huerta
"Dumnezeu ne iarta pe noi, oamenii…Cine sunt eu sa nu pot ierta"? - Alan Paton

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu